یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

امیر دژاکام در گفت و گو با سینماپرس:

هنوز داغ فعالیت های گذشته بر تنم است/ دستمزد بازیگران «ساقی» پرداخت نشده است

امیر دژاکام در مراسم معارفه مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ نویسنده و کارگردان تئاتراز عدم پرداخت دستمزد بازیگران نمایش «ساقی» خبر داد و بیان کرد: هنوز داغ فعالیت های گذشته بر تنم است اگر اجازه بدهند این داغ فرو نشیند به فعالیت هایم در عرصه تئاتر ادامه می دهم.

امیر دژاکام نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: «ساقی» آخرین نمایشی بود که آن را کارگردانی کردم، در این کار در حوزه مسائل مادی بسیار اذیت شدم به طوری که هنوز نیز کار تصفیه حساب این نمایش انجام نشده است.

 

وی ادامه داد: چون این نمایش جزء قرار داد تیپ نیست و برای پرداخت دستمزد بازیگران نمایش با کسری بودجه مواجه هستم، من بارها و بارها با شورای ساخت، رئیس مرکز هنرهای نمایشی و... گفت و گو کرده ام و آنها نیز قول هایی را دادند که هنوز عملی نشده است.

 

این کارگردان تصریح کرد: در نمایش «ساقی» حدود 90 بازیگر حضور داشتند که از میان حدود 15 نفر به هیچ عنوان نمی توانند دستمزدی بگیرند ودستمزد 30 نفر نیز رقم بسیار ناچیزی است، به هر روی این وضعیت برای بازیگران نمایش نیز اصلا خوشایند نیست.

 

دژاکام خاطر نشان کرد: هنوز داغ فعالیت های گذشته بر تنم مانده است، و من نه اینکه دوست نداشته باشم اما با این وضعیت نمی توانم به شروع فعالیت دیگری در این عرصه فکر کنم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.