شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱

استقبال فیلمسازان برای ساخت فیلم «شهدای ترور»

جشنواره فیلم مقاومت انقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس-گروه سینما/ ده ها فیلمساز با ارائه طرح و فیلمنامه آمادگی خود را برای ساخت فیلم پیرامون شهدای ترور اعلام کردند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انقلاب و دفاع مقدس با اعلام این خبر افزود: طرح ساخت فیلم در زمینه شهیدان محراب، شهدای هسته ای و دیگر شهیدان ترور از جمله طرح ها و اقدامات نویی است که به ابتکار شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوره جشنواره طراحی شده و خوشبختانه، با مشارکت و استقبال خوب سینماگران کشور روبه رو شده است.

بر پایه این خبر؛ ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در نظر دارد به منظور معرفی شهدائیکه که به دست عوامل تروریسم به شهادت رسیده اند،( شهدای محراب ، شهدای هسته ای و دیگر شهدا) بخش ویژه­ا­ی تحت عنوان «جلوه گاه نور» در قالب مستند را برگزار کند.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ همچنین، خبر داد: علاوه بر برنامه تولید فیلم در این بخش، دبیرخانه جشنواره تا پنجم مردادماه پذیرای فیلم و آثار فیلمسازان و تهیه کنندگانی است که در این زمینه فیلم ساخته اند. فراخوان این بخش با عنوان «جلوه گاه نور» از سوی ستاد برگزاری جشنواره دوازدهم مقاومت به صورت جداگانه منتشر شده و قابل دریافت از روی سایت جشنواره است.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت و همیاری «سازمان سینمایی کشور» با رویکرد «مقاومت، بصیرت و شکوفایی» به منظور «تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران درمقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»،« تروریسم» و «صهیونیزم بین­الملل» دوازدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت را در بخش­های «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه بین­الملل» ، «قلم طلایی»، «جلوه گاه نور»، «چشم انداز سینمای مقاومت ایران»، نشست­های تخصصی و بزرگداشت سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با حضور فیلمسازان و سینماگران برگزار می کند.

شایان ذکر است نسخه فراخوان بخش های مختلف دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت( انقلاب و دفاع مقدس) روی سایت جشنواره به نشانی www.moqavematfilmfest.ir است.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می شود.



انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.