چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹

9 فیلم بخش مسابقه جشنواره شانگهای معرفی شدند

جشنواره فیلم شانگهای

مسئولان برگزارکننده جشنواره فیلم شانگهای 9 فیلم از 16 اثر حاضر در بخش مسابقه این جشنواره چینی را معرفی کردند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره بین المللی فیلم شانگهای روز گذشته فهرست اسامی 9 فیلم از 16 اثر حاضر در بخش مسابقه چهاردهمین دوره این جشنواره چینی را درحالی اعلام کردند که فیلم سینمایی "مکان اژدها" (There Be Dragons) به کارگردانی رولاند جف نیز در بین آنها به چشم می خورد.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، علاوه بر "مکان اژدها"، 3 فیلم اروپایی، 2 فیلم ژاپنی، یک فیلم آرژانتینی، ترکیه ای و هندی، از دیگر آثار معرفی شده برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم شانگهایی هستند.

فیلم های سینمایی "تونل استخوان ها" (The Bones Tunnel) به کارگردانی ناچو گاراسینو از آرژانتین و فیلم آلمانی "زنده و شاداب" (Alive and Kicking) به کارگردانی اندی روگنهاگن از دیگر آثار برجسته حاضر در بخش مسابقه این جشنواره آسیایی هستند.

"آینوم" (Ainom) به کارگردانی لورنزو چوا والا از ایتالیا، "هیدرولیک" (Hydraulics) به کارگردانی یوگنی سروف از روسیه، ، "هایدی بری" (Hayde Bre) به کارگردانی اورهان اوگز از ترکیه، "جستجو" (The Quest) به کارگردانی گوتام گوس از هندوستان، "بانی دراپ" (Bunny Drop) به کارگردانی هیروکی تاناکا و "فردای جو" (Tomorrow`s Joe) به کارگردانی فومیهیکو سوری از ژاپن، دیگر آثار حاضر در میان فهرست 9 فیلم معرفی شده هستند.

بری لوینسون؛ کارگردان فیلم های سینمایی "مرد بارانی" (Rain Man)، "شام" (Dinner)، "باگزی" (Bugsy) و "طبیعی" (The Natural) نیز ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی این دوره از جشنواره بین المللی فیلم شانگهایی را برعهده دارد.

همچنین بنابر اظهارات مسئولان برگزارکننده چهاردهمین دوره جشنواره فیلم شانگهای، بخش " فیلم موبایل " (Mobile Film) نیز برای نخستین بار در این جشنواره مطرح آسیایی افزوده شده است.

چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شانگهای بین روزهای 11 تا 19 ژوئن (21 تا 29 خرداد) بهار سال جاری در شهر شانگهای کشور آسیایی چین برگزار می شود.

انتهای پیام/ ع م/ ع ک





برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.