جمعه ۲۱ آذر ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۳

ماجرای خبرسازی پیرامون بهره‌برداری از فاز جدید «پارکینگ پردیس سینماگالری ملت»؛

«تخیل مدیریتی» و یا «بی‌صداقتی» به منظور دست‌آوردسازی و توجیه عملکر ضعیف «خانم مدیر»!؟

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت؛ پردیس سینماگالری ملت

سینماپرس: مراجعه میهمانان «سینما حقیقت نوزدهم» به همان گاراژ خندق گونه و پر گل و لای گذشته و با شیب کذایی و فاصله چند صد متری از این مجموعه مشخص کرد که ماجرای «آغاز فرآیند مقدماتی بهره‌برداری از فاز جدید پارکینگ پردیس سینماگالری ملت» یک «دروغ آشکار» و یا «تخیل مدیرتی» است! اقدامی که به نظر می‌رسد در جهت دست‌آوردسازی و توجیه عملکر ضعیف «مدیر موسسه تصویرشهر» در جایگاه مدیریت کلان «پردیس بی کیفیت سینمایی ملت» تولید و در فضای رسانه‌ای کشور بازنشر داده شده است.

به گزارش سینماپرس، پنج روز مانده به برگزاری «نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران» بود که متولیان مدیریت «پردیس سینمایی ملت» در طی یک خبرسازی و پروپاگاندای رسانه‌ای مدعی شده بودند که فرآیند مقدماتی بهره‌برداری از فاز جدید پارکینگ این مجموعه آغاز شده است! ادعایی که به نقل از «مریم پیرکاری» مدیر موسسه تصویرشهر و مدیر ارشد این پردیس سینمایی صورت پذیرفته بود و به نحوی زیرکانه موضوع بهره‌برداری از پارکینگ پردیس سینمایی ملت را با الحاق قطعه‌ای جدید با مجموع مساحت ۹ هزار متر مربع پیوند زده و آن را با عنوان «وارد مرحله اجرایی شده» در رسانه‌ها منعکس ساخته بود. ادعایی که در همان روز نخست و با مراجعه میهمانان «سینما حقیقت نوزدهم» به همان گاراژ خندق گونه و پر گل و لای گذشته و با شیب کذایی و فاصله چند صد متری از این مجموعه واقعیت کذب آن افشا و مشخص شد که ماجرای «آغاز فرآیند مقدماتی بهره‌برداری از فاز جدید پارکینگ پردیس سینماگالری ملت» یک «بی‌صداقتی آشکار» و یا «تخیل مدیرتی» است! اقدامی که به نظر می‌رسد در جهت دست‌آوردسازی و توجیه عملکر ضعیف «مدیر موسسه تصویرشهر» در جایگاه مدیریت کلان «پردیس بی کیفیت سینمایی ملت» تولید و در فضای رسانه‌ای کشور بازنشر داده شده است. پردیسی که سوای نظر از برخورداری از معضل تامین پارکینگ و جایابی نامناسب در کنار یکی از اتوبان‌های همیشه ترافیک تهران و عدم برآورده ساختن حداقل امکانات دسترسی عمومی و ...، حتی از حداقل امکانات رفاهی درون ساختمانی نیز برخوردار نیست و در این میان فهرست بلندبالایی از معضلات مدیریتی این مجموعه را می‌توان برشمرد که متاسفانه در سایه بی‌توجهیی و شاید هم درگیری‌های ذهنی مدیریت مغفول مانده است. فهرستی بلندبالا که ۷ مورد از مهمترین از آن‌ها عبارتند از:

۱/ سرویس‌های بهداشتی معیوب و عموما کثیف

۲/ پوشش مخابراتی نامناسب و قطعی مکرر اینترنت

۳/ کیفیت پایین محصولات غذایی عرضه شده در فوت‌کورت به همراه قیمت‌های نجومی، همراه با عدم شفافیت در عملکرد و چگونگی گزینش پیمانکار بدون رقیب این بخش

۴/ عدم نظارت کافی بر خدمات فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در طبقه همکف و محوطه فضای باز

۵/ جایابی نمازخانه‌ای با وسعت بسیار کوچک و در مکانی متروک و در جوار محل تجمع اهالی دخانیات!

۶/ کمبود مکان‌های مناسب به منظور برگزاری دورهمی و استراحت میهمانان و مراجعان به جشنواره

۷/ سالن‌سازی‌های غیر استاندارد و فاصله نامناسب صندلی‌های سالن و بسته بودن یکی از درهای جناحین ورود و خروج تمامی سالن‌ها

پس اگر چه معضل پارکینگ «پردیس سینمایی ملت» و خبرسازی و یا شاید به تعبیر واضح، عدم‌صداقت پیرامون ماجرای تدارک و تهیه کافی آن محدود به دوران مدیریت «مریم پیرکاری» نمی‌شود و از سابقه‌ای چندین ساله و در ادوار مختلف مدیریتی «موسسه تصویرشهر» برخوردار است؛ اما در این میان متاسفانه وقاحت صورت پذیرفته در این مدل از خبرسازی دروغ و کذب موضوعی است که حداقل توقع آن از برای مدیران منصوب شده توسط فردی همچون «دکتر زاکانی» در جایگاه شهردار تهران نمی‌رفت و باید همچنان امیدوار بود که این موضوع موجب شود تا «شورای اسلامی شهر تهران» با همراهی «شهردار متعهد و انقلابی تهران» حداقل در این ماه‌های پایانی اقدامی عاجل از برای تحقیق و تفحص از عملکرد «موسسه تصویرشهر» را در دستور کار خود قرار دهند و اجازه ندهند که عملکرد مجهول این مجموعه وجاهیت این دوره از مدیریت شهری را مخدوش سازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.