شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

نوروز ۱۴۰۳ هجری‌شمسی؛

اجرای برنامه‌های سال تحویل رادیو به «فرزاد حسنی» رسید

فرزاد حسنی در هشتمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

سینماپرس: فرزاد حسنی و علیرضا جاویدنیا اجرای برنامه‌های سال تحویل شبکه‌های رادیویی جوان و ایران را بر عهده دارند.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان معاونت صدا با حضور حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا و مسعود کاویانی، مدیر شبکه معارف روز شنبه ۱۹ اسفند در سالن جلسات ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

مدیر شبکه رادیویی صبا در این نشست با اشاره به اجرای فرزاد حسنی در رادیو گفت: برنامه شبکه نسیم تولیدی و ضبطی است و اگر نیاز به حضور زنده باشد با توجه به نزدیک بودن استودیوها پاسکاری می‌کنند.
فرزاد حسنی، آرزو جعفرپور و پیمان طالبی از ساعت ۲۲ شب قبل از نوروز تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز عید برنامه «سحر سال سه» را در رادیو جوان اجرا می‌کنند.

وی با بیان این‌که همه شبکه‌ها برنامه‌های نوروزی و رمضانی دارند افزود: رادیو صبا حجم برنامه‌های نوروزی اش از برنامه‌های رمضانی‌اش بیشتر است. به صورت میانگین شبکه ها ۸ ساعت برنامه نوروزی دارند که بین ۵ تا ۱۰ ساعت متغیر است. امسال برنامه‌های افطار و عصرگاهی نوروز با هم تلفیق شدند.

افتخاری با یادآوری این‌که زمان سال تحویل نزدیک به سحر است اظهار کرد: برنامه سال تحویل رادیو ایران و رادیو جوان از شب ۲۹ اسفند شروع می‌شود. ‌ علیرضا جاویدنیا مجری رادیو ایران در برنامه «سال شیرین» یک مهمانی بزرگ با حضور چهره‌های رادیویی را برگزار می‌کند. امیر نوری در این برنامه حافظ خوانی می‌کند.

وی افزود: رادیو تهران برنامه «اینک بهار» را برای سال تحویل دارد که امیر تاجیک، خواننده مهمان آن است. علیرضا بیرانوند مهمان رادیو صبا می‌شود و مهمان رادیو فرهنگ عباس محبی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.