چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

در خانه هنرمندان ایران؛

«احمد» در مستندات یکشنبه و «در حال و هوای عشق» در سینماتک روی پرده می‌رود

مستند «احمد»

سینماپرس: «احمد» به کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی در مستندات یکشنبه و نسخه مرمت‌شده «در حال و هوای عشق» به کارگردانی وونگ کاروای در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده و بررسی می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، پنجاه و یکمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «احمد» به کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی و تهیه‌کنندگی غلامعلی اصغریان اختصاص دارد.

این برنامه یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در سالن فریدون ناصری برگزار می‌شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور سید علی میرفتاح نویسنده و روزنامه‌نگار، سعید رشتیان تهیه‌کننده سینمای مستند و مصطفی رزاق‌کریمی کارگردان اثر برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

همچنین، پانصد و هفتاد و هفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ به نمایش نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «در حال و هوای عشق» به کارگردانی وونگ کاروای محصول ۲۰۰۰ اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محسن آزرم مترجم و منتقد سینما برگزار می‌شود. مگی چونگ، تونی لیانگ، جو چیانگ و چین تسی آنگ و… بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.