چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

وزیر ارشاد:

فیلم‌های خوبی از همه ژانرها در «جشنواره فیلم فجر» حضور دارند/ بیشتر هنرمندان در «جشنواره موسیقی» حضور خواهند داشت

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی ضمن اشاره به بی‌مهری صورت گرفته نسبت به فیلم‌های دفاع مقدسی در دوره‌های گذشته جشنواره فیلم فجر، از تمامی سبک‌ها و هنرمندان دعوت کرد تا در جشنواره موسیقی فجر حضور داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت، در گفت‌وگو با میزان و درباره آثار راه‌یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فجر فیلم امسال میزبان تمامی ژانرها خواهد بود و آثار متنوعی اعم از طنز درجه یک، پویانمایی، اجتماعی، دفاع مقدس، مقاومت در این جشنواره حضور دارند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته به موضوع دفاع مقدس بی‌مهری شده و باید در زمان تصدی این دولت توجه بیشتری به آثار دفاع مقدسی صورت گیرد. اما ویژگی‌های مهم جشنواره فیلم فجر امسال را بایدحضور فیلم‌های خوب و تنوع ژانرهای مختلف دانست.

اسماعیلی افزود: توجه به فیلم‌های دفاع مقدس و حضور حداکثری این فیلم‌ها در جشنواره را جزو افتخارات این دوره می‌دانیم، اما در عین حال از حضور فیلم‌ها در ژانرهای مختلف در جشنواره استقبال کرده و طبق لیستی که اعلام شده فیلم‌های خوبی از همه ژانرها در جشنواره حضور دارند.

اسماعیلی در پایان با اشاره به جشنواره موسیقی فجر امسال نیز بیان کرد: پذیرای بیشتر هنرمندان و سبک‌های موسیقی در جشنواره موسیقی فجر امسال هستیم و بیشتر هنرمندان در این دوره از جشنواره موسیقی حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.