جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

«جهانبخش سلطانی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

«جشنواره فجر» میعادگاهی برای علاقمندان به سینما و فرهنگ و هنر است/ باعث جلوه گری سینمای پرافتخار کشورمان در دنیا شویم

جهانبخش سلطانی در مراسم دومین سالگرد درگذشت مرحوم فرج‌الله سلحشور

سینماپرس: جهانبخش سلطانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص انتظار از مجموعه جشنواره های فرهنگی و هنری فجر انقلاب اسلامی گفت: ما باید در جشنواره فیلم فجر شاهد نمایش فیلم هایی باشیم که به نسل های امروز و فردای کشور امید می دهد و فردایی روشن را برای جامعه ترسیم می کند.

بازیگر فیلم های سینمایی «باشگاه سری» و «حماسه مجنون» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: جشنواره بین المللی فیلم فجر شناسنامه و هویت فرهنگی و هنری ایران اسلامی و ملت شریف ایران است و ما باید با تمام توان مان از این رویداد سینمایی حراست کنیم.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل برگزاری جشنواره فیلم فجر در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه دنیا روی این رویداد زوم می کنند متذکر شد: ما باید در جشنواره فجر شاهد فیلم هایی با کیفیت بالا باشیم که با عشق به کشور و بر اساس دانایی و تفکر افراد متخصص تولید شده باشند. بی تردید اگر این اتفاق رخ بدهد ما برگ برنده را به دست می آوریم.

سلطانی خاطرنشان کرد: ما ملزم هستیم با آثاری قابل تأمل باعث جلوه گری سینمای پرافتخار کشورمان در دنیا شویم. ما باید در جشنواره فیلم فجر شاهد نمایش فیلم هایی باشیم که به نسل های امروز و فردای کشور امید می دهد و فردایی روشن را برای جامعه ترسیم می کند. این بسیار مهم است که جشنواره فجر انقلاب از تاریکی ها و سیاهی ها به دور باشد.

این سینماگر پیشکسوت در خاتمه این گفتگو افزود: جشنواره فجر ضمن اینکه میعادگاهی برای علاقمندان به سینما و فرهنگ و هنر است جلوه ای از عشق مردم و سینماگران به کشور عزیزمان ایران است. این جشنواره باید غنی و قوی برگزار شود. مسئولان و برگزارکنندگان این رویداد نباید به صورت سرسری و باری به هر جهت به آن نگاه کنند. ما باید تلاش کنیم از رنج فرهنگی به گنج فرهنگی برسیم و این شدنی است اگر اهتمامی از سوی متولیان امر وجود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.