دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

معاون سیمای رسانه ملی:

تمام برندها که در این سال‌ها مخاطب کسب کرده‌اند جزو سرمایه‌های رسانه ملی هستند/ سازمان از هیچ برندی صرف نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آن‌هاست

محسن برمهانی

سینماپرس: معاون سیما گفت: تمام برندهای صداوسیما که در این سال‌ها مخاطب کسب کرده‌اند، از سرمایه‌های رسانه ملی هستند. در حال بررسی برای تولید فیلم سینمایی از همه سریال‌های پر مخاطب تلویزیون هستیم.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی در گفت‌و گو با ایرنا درباره تولید فیلم سینمایی پایتخت ۷، اظهار داشت: تمام برندهای صداوسیما که در این سال‌ها مخاطب کسب کرده اند، جزو سرمایه‌های رسانه ملی هستند. این سازمان از هیچ برندی صرف نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آن‌هاست.

وی ادامه داد: برخی سریال‌ها مانند سریال نون خ در حال تولید هستند، برخی نیز هفته آینده تولید خود را شروع خواهند کرد.

برمهانی افرود: در حال بررسی برای تولید فیلم سینمایی از همه سریال‌های پر مخاطب تلویزیون هستیم. نه تنها سریال پایتخت بلکه تمامی سریال‌ها در حال بررسی برای تولید فیلم سینمایی هستند تا بهترین اثر را به استحضار مخاطب برسانند.

معاون سیما در پاسخ به خبر بازگشت برخی مجریان قدیم به تلویزیون، از بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون خبر داد.

فرزاد حسنی آخرین بار در تلویزیون با برنامه اکسیر حضور داشت. حسنی در تمام سال‌هایی که به عنوان مجری فعالیت داشت، گریزی هم به بازیگری می‌زد که نتیجه آن حضور در سریال‌هایی چون مسافری از هند، برای آخرین بار، کمکم کن، مسیر انحرافی بود. او اوایل دهه نود و پیش از حضور در برنامه اکسیر در سریالی تحت عنوان سال‌های ابری بازی کرد.

وی به تازگی قرار است در شبکه نسیم هم به اجرا بپردازد که نام اولیه این برنامه گفت‌وگومحور «ساعت شنی» خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.