دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

پس از انتقال به تهران؛

«پروانه معصومی» در «امامزاده ابوطالب» به خاک سپرده خواهد شد

پروانه معصومی*

سینماپرس: پیکر پروانه معصومی برای دفن به تهران منتقل خواهد شد و صبح فردا مراسمی برای گرامیداشت سال‌ها فعالیت هنری این بازیگر در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نعیمه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون درباره تشییع پیکر زنده یاد پروانه معصومی گفت: پیکر خانم معصومی درحال حاضر در شمال است و در چند روز آینده برای دفن، به تهران منتقل خواهد شد اما هنوز زمان دقیق مشخص نیست.

این بازیگر درباره مراسمی که قرار است صبح فردا در رشت برگزار شود گفت: مراسم فردا که در میدان شهرداری رشت برگزار می‌شود، برای گرامیداشت سال‌ها فعالیت هنری و برای احترام به این بازیگر فقید است.

همچنین سیدمهدی حقی از نزدیکان پروانه معصومی با اعلام جزئیاتی از مراسم تشییع پیکر این هنرمند، بیان کرد: فردا هفتم آذرماه ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع از ساختمان خاتم الانبیاء به سمت شهرداری رشت برگزار می‌شود. پس از آن پیکر این هنرمند به تهران منتقل شده و در آرامگاه خانوادگی او در امامزاده ابوطالب به خاک سپرده خواهد شد.

او تاکید کرد: از سوی خانه هنرمندان تلاش‌ بسیاری برای خاکسپاری این بازیگر در قطعه هنرمندان صورت گرفت اما خانواده خانم معصومی تاکید داشتند او در امامزاده ابوطالب فرحزاد به خاک سپرده شود.

گفتنی است که پروانه معصومی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون امروز ۶ آذر ماه در استان گیلان درگذشت. «گل‌های داوودی»، «ناخدا خورشید»، «جهیزیه برای رباب»، «رگبار»، «غریبه و مه»، «کلاغ»، «بی‌تا»، «پلیس جوان»، «مسافر ری» «کوچک جنگلی»، «امام علی» از جمله آثار او بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.