دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به دلیل یک عارضه ریوی؛

«بیتا فرهی» در بیمارستان بستری شد

بیتا فرهی

سینماپرس: بیتا فرهی بازیگر پیشکسوت سینما، ‌ تئاتر و تلویزیون در بیمارستان بستری شد.

به گزارش سینماپرس، بیتا فرهی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران این روزها در بستر بیماری قرار دارد، این خبر را برای اولین بار بهاره افشاری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

بعد از انتشار این خبر یاسمین خلیلی فرد نویسنده و دانش آموخته سینما درباره وضعیت بیماری این بازیگر توضیح داد.

او در پستی که در صفحه شخصی اش به شتراک گذاشت، نوشته است: «ضمن مشورت با خانم مهسا قریشی فرزند خانم فرهی عزیزمان تصمیم گرفتیم این پست را به اشتراک بگذاریم. خانم فرهی عزیز دو هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند. متاسفانه یک عارضه ریوی سلامتی ایشان را در وضعیت بسیار پرخطری قرار داده‌اند.

خوشبختانه چند روزی است کمی بهترند.

من امروز تلفنی با ایشان صحبت کردم. ما امیدواریم که بدنشان به این مبارزه با قدرت ادامه دهد و سلامتی‌اشان را به طور کامل به دست بیاورند. در حال حاضر در سی‌سی‌یو بستری هستند و فعلا باید بستری بمانند. خواهش می‌کنم به هر روشی که دوست و به آن اعتقاد دارید برایشان انرژی مثبت بفرستید. ما امیدواریم که خیلی زود این بیماری را پشت سر بگذارند.»

بیتا فرهی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون فارغ‌التحصیل رشته هنر از مدرسه هنر جان پاورس آمریکا در سال ۱۳۵۹ است. او چندی پیش با به یاد آوردن اولین و درخشان‌ترین تجربه اش در سینما گفته است: «بعد از فیلم هامون که برای من و سینمای ایران یک اتفاق بود، آقای مهرجویی بلافاصله پیشنهاد همکاری در فیلم بانو را داد. بعد از دو کار شاخص برایم سخت بود هرکاری را بپذیرم پیشنهاد بسیاری می‌آمد، اما سعی می کردم دست به عصا و حساب شده عمل کنم.
عده‌ای معتقدند در فیلم هامون خود مهشید جلوی دوربین رفته است و کاری با بازیگر صورت نگرفته است. هرچند با من هیچ تمرینی نشد، اما نقش برایم جا افتاده بود و انگار شخصیت را می‌شناختم.»

«لامینور» آخرین ساخته داریوش مهرجویی، آخرین فیلمی است که بیتا فرهی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.