یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

کارگردان «میدون»:

هدف اصلی برنامه ما حمایت از تولید ملی است/یک برنامه سرگرمی اقتصادی هستیم

برنامه «میدون»

سینماپرس: کارگردان برنامه تلویزیونی میدون گفت: هدف اصلی برنامه میدون حمایت از تولید ملی است و با نشان دادن تولید ملی، تزریق امید به جامعه خواهیم داشت.

به گزارش سینماپرس، «میدون» کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما است و فصل اول آن سال ۹۸ پخش شد. علیرضا یونچی، حسن سیرانی، روح الله دهقانی فیروزآبادی، حسین مصطفی‌زاده، مینا مهرنوش، حجت الله عبدالملکی، حمیدرضا موثقی، علیرضا نبی، امیر شکوهی نیا و ... از جمله داوران برنامه میدون بودند. همچنین حامد سلطانی، ولی الله اشرفی اجرای فصل‌های گذشته میدون را برعهده داشتند. فصل چهارم مسابقه میدون با تغییرات بسیار، در حال پخش از شبکه سه سیماست.

محمدجواد حشمتی کارگردان فصل چهارم برنامه میدون درباره اهداف این برنامه گفت: هدف اصلی برنامه ما حمایت از تولید ملی است و با نشان دادن تولید ملی، تزریق امید به جامعه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: کنار هدف اصلی، رویکرد ما این است که به تولید کنندگان غیرشهری که از روستا و شهرهای کوچک حضور پیدا کردند، یا بانوانی که در کنار نقش مادر و همسری شغل هم دارند توجه شود.

حشمتی عنوان کرد: با توجه به اینکه ما اهداف برنامه را علاوه بر گفتگوهای داوران و شرکت‌کنندگان حین برنامه، در پلاتوهای مجری هم گنجانده‌ایم تا اینجا به اهداف برنامه رسیده‌ایم.

این کارگردان درخصوص واکنش‌ها و بازخوردها نسبت به برنامه توضیح داد: واکنش‌ها به برنامه متفات است، ما یک برنامه دو وجهی هستیم و جامعه مخاطب ما سخت‌پسند است. کسانی که دنبال برنامه اقتصادی هستند تمایل دارند برنامه، سراسر آموزنده و مطالب اقتصادی داشته باشد. مخاطبانی که صرفا دنبال سرگرمی هستند می‌گویند چرا به مسائل جدی و تخصصی می‌پردازید. البته در برنامه میدون سعی کردیم تعادل ایجاد کنیم و یک برنامه سرگرمی اقتصادی هستیم و از این نگاه، بازخوردهای خوبی از مردم گرفته ایم.

حشمتی خاطر نشان کرد: تاکنون ۴۰ قسمت از فصل چهارم میدون پخش شده و قرار است تا ۷۰ قسمت تولید کنیم و اگر بازخوردها به همین شکل ادامه داشته باشد علاقمندیم که تولید کنندگان بیشتری را معرفی کنیم.

گفتنی است که تهیه کنندگی این فصل از میدون را مصطفی خلیل‌زاده برعهده دارد و پیش از این نیز سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه کننده میدون بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.