چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

وزیر ارشاد:

بازیگرانی که قانون را رعایت نکنند امکان فعالیت ندارند

گردهمایی مستندسازان با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر حمایت از تولیدات رسانه‌ها با عنوان غزه از نام‌گذاری دو روز در مهرماه با عنوان حماسه جوانان فلسطین و نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن تاکید بر حمایت ویژه از تولیدات رسانه‌ای در مورد غزه گفت: در شورای فرهنگ عمومی دو روز یعنی پانزدهم مهرماه با عنوان حماسه جوانان فلسطین و ۲۵ مهرماه با عنوان نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی در نظر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: نام‌گذاری روز ۲۵ مهر به‌عنوان روز نسل‌کشی زنان و کودکان فلسطینی به‌منظور رویدادسازی و ماندگاری در تاریخ انجام‌ شده و به‌منظور پشت سر گذاشتن فرایند تصویب به شورای انقلاب فرهنگی ارسال‌ شده است.

اسماعیلی اشاره‌ای به جشنواره فیلم کوتاه تهران داشت و افزود: در جشنواره فیلم کوتاه تهران بخشی با عنوان زیتون زرین که به جبهه مقاومت و غزه پرداخته در نظر گرفته‌ شد که تولیدات بسیار خوبی در آن ارائه‌ شده بود. بدین ترتیب یک هم‌گرایی بین‌المللی و منطقه‌ای در حمایت از غزه ایجاد کرده‌ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حرکت بر اساس قانون را محور اصلی برنامه‌های این وزارتخانه دانست و تاکید کرد: بازیگرانی که قانون را رعایت نکنند، امکان فعالیت ندارند.

وی به تربیت خبرنگاران و نیروی انسانی انقلابی پرداخت و افزود: در معاونت مطبوعاتی دوره‌های مختلف روزنامه‌نگاری در استان‌های مختلف به اجرا گذاشته شده و در تهران نیز برنامه‌های قابل توجهی در نظر گرفته شده است. به دنبال تقویت نیروی انسانی حوزه رسانه هستیم و بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود آموزش دیدگان این حوزه به زودی وارد رسانه‌ها شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.