شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

فروش پایین گیشه در روزهای پایانی مهرماه؛

«عروسی مردم» ۵۵ مخاطب را به سینما کشاند/«کت چرمی» ۸۹ قطعه بلیت فروخت!

سالن سینما

سینماپرس: حال گیشه سینماها طی هفته اخیر همچنان نامساعد بود به نحوی که ۱۴ فیلم در حال اکران تنها مخاطبانی در حدود ۵ هزار نفر داشتند که رقمی فوق العاده ناچیز محسوب می شود.

به گزارش سینماپرس فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی با ۲۷ نفر مخاطب کم فروش ترین فیلم هفته گذشته بود؛ پس از آن «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی نیز با ۳۰ نفر مخاطب توانست رتبه دوم کم مخاطب ترین فیلم هفته را از آن خود کند.

«بعد از رفتن» رضا نجاتی ۳۷ نفر مخاطب، «ارثیه فامیلی» حامد رضی ۴۴ تماشاگر و «عروسی مردم» مجید توکلی ۵۵ بیننده داشتند که به ترتیب رتبه سوم تا پنجم کم مخاطب ترین فیلم های هفته اخیر را از آن خود کردند!

در راستای استقبال اندک مردم از فیلم های روی پرده «کت چرمی» حسین میرزامحمدی تنها ۸۹ قطعه بلیت فروخت و «آهنگ دو نفره» آرزو ارزانش نیز نتوانست بیش از ۱۴۲ مخاطب را به سمت سالن های سینما جذب کند. بر اساس این گزارش «آخرین تولد» نوید محمودی فقط ۲۱۵ مخاطب در سراسر کشور داشت و «مصلحت» حسین دارابی نیز نتوانست بیش از ۳۱۴ مخاطب را به سمت سالن های سینما بکشاند.

«شماره ۱۰» حمید زرگرنژاد تنها ۶۳۸ مخاطب داشت، «بی مادر» مرتضی فاطمی ۷۶۳ نفر و «اخت الرضا» به کارگردانی مجتبی طباطبایی تنها ۸۴۱ نفر را جذب سالن های سینما کردند!

«ستاره بازی» هاتف علیمردانی تنها ۸۹۶ مخاطب داشت و «زنبور کارگر» افشین صادقی نیز نتوانست بیش از ۹۳۷ نفر را جذب سالن های سینما کند؛ به این ترتیب ۱۴ فیلم در حال اکران مخاطبانی زیر هزار نفر داشتند که رقمی فوق العاده اندک محسوب می شود!

از سوی دیگر «هتل» مسعود اطیابی با حدود ۲۱۶ هزار نفر مخاطب رتبه اول فروش را به دست آورد و سپس «بچه زرنگ» با اختلاف بسیار و حدود ۵۸ هزار مخاطب در رتبه دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. «فسیل» و «شهر هرت» ساخته های اخیر کریم امینی نیز به ترتیب با ۳۱ و ۱۷ هزار مخاطب در رتبه سوم و چهارم جدول فروش هفتگی جای گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.