دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

با اعلام دبیرخانه هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران؛

مهلت ارسال اثر به «سینماحقیقت» تمدید شد

چهارمین روز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

سینماپرس: علاقه‌مندان برای شرکت در هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران سینماحقیقت تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ مهلت دارند آثارشان را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

به گزارش سینماپرس، با توجه به درخواست تعدادی از صاحبان آثار برای آماده شدن نسخه نهایی فیلم‌هایشان، شورای برگزاری هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» مهلت دریافت آثار را ۱۱ روز دیگر تمدید کرد.

بخش‌های جشنواره هفدهم عبارتند از: مسابقه ملی، مسابقه بین‌الملل، جایزه شهید آوینی، بخش‌های جنبی ملی و بین‌الملل و بزرگداشت. تمرکز این دوره از جشنواره بر دو مسئله آب و جمعیت است.

در بخش ملی آثاری می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره باشند، که بعد از فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تولید شده باشند. علاقه‌مندان برای ارسال اثر می‌توانند تا پایان جمعه ۳۱ شهریورماه در سایت panel. irandocfest. ir ثبت نام کنند.

فیلمسازان و متقاضیان ارسال اثر برای حضور در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، طبقه اول (کدپستی: ۱۵۵۶۹۱۶۶۱۳) مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۸۸۵۲۸۳۱۴ تماس بگیرند.

هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.