شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

مراسم رونمایی از نوشت‌افزارهای «بچه زرنگ» برگزار شد؛

علامتی: تاکید ما مشارکت و هدایت بخش خصوصی در استفاده از شخصیت‌های انیمیشن است

نوشت‌افزارهای پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ»

سینماپرس: نوشت‌افزارهای پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» در آیینی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تهیه کننده این اثر رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، نوشت‌افزارهای پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» در آیینی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حامد جعفری تهیه‌کننده این اثر رونمایی شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این آیین اظهارداشت: براساس الگوهای تربیتی، نیاز است تا مفاهیمی مانند احترام به والدین، تلاش‌ برای اهداف، توجه و دغدغه نسبت به محیط زندگی و مفاهیمی مثل محیط زیست، خودباوری و دغدغه‌های این چنینی را به کودکان و نوجوانان بیاموزیم و اگر بخواهیم که این فرهنگ‌سازی موثر واقع شود، باید با عبور از شیوه‌های مستقیم‌گویی و سنتی، به سمت شیوه‌های موثرتر برویم و از طریق منابع عظیم فرهنگی و هنری که اندوخته ما است، از سینما و موسیقی گرفته تا ادبیات و... بهره‌گیری کنیم تا قدم موثری برداشته باشیم.

علامتی با اشاره بر سرمایه‌گذاری ویژه‌ای که این مجموعه برای تولید آثار پویانمایی داشته است، افزود: «بچه زرنگ» به عنوان نخستین انیمیشن سینماییِ کانون پرورش فکری، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آماده اکران می‌شود.

وی درباره تولید محصولات جانبی این اثر بیان کرد: پیش‌بینی شده است تا بیش از ۴۰۰ محصول جانبی تولید شود که در این مراسم صرفاً بخشی از نوشت‌افزارهای آن رونمایی شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: تاکید ما مشارکت و هدایت بخش خصوصی در استفاده از شخصیت‌های انیمیشن است که با شرکت رزتحریر این تعامل انجام شده است.

به گفته علامتی، در حوزه بازی و سرگرمی با شرکت‌های فعال این حوزه تعامل شده و به‌زودی محصولات روانه بازار خواهد شد. تولید کتاب و بازی‌های فکری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال انجام است و در سایر حوزه‌ها نیز در حال رایزنی و تولید هستیم.

براساس این گزارش، خمیر بازی، خمیر سَبُک خلاقیت، ابزارهای اندازه‌گیری چهار عددی شامل دو نوع گونیا، نقاله و خط‌کش شابلون، مداد رنگی ۱۲ رنگ، پاک‌کن، خودکار چهار رنگ، خودکار هشت رنگ، رنگ انگشتی، مداد قرمز، مداد سیاه، انواع دفترچه و... از جمله نوشت‌افزارهایی بود که در این مراسم رونمایی شد.

پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویا به تهیه‌کنندگی حامد جعفری است که با مشارکت حدود ۲۵۰ نفر از هنرمندان کشور تولید و در چهل‌ و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم انیمیشن را از آن خود کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند نوشت‌افزارهای پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» را از پایگاه فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی digikanoon.ir و فروشگاه‌های کانون خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.