چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

رئیس سازمان صداوسیما:

همه سکوها برای تولیدات‌شان در یک تعامل روان با «ساترا» همکاری می‌کنند/خوشحال هستیم از این‌که این تعامل روزبه‌روز روان‌تر می‌شوند

پیمان جبلی

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما گفت: در مورد کارهایی که جدید تولید می‌شود ما حتما تابع استعلامی هستیم که از نهادهای مختلف می‌شود، نهادهایی که مسئول هستند و همان کارگروه چهره‌ها هم کار ویژه‌اش همین است و بر اساس همان عمل می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی در گفتگو با ایلنا، درباره برگزاری جلسات ساترا با شبکه‌های نمایش خانگی برای پخش آثار خودشان گفت: جلسات به طور منظم بین پلتفرم‌ها و ساترا در حال برگزاری است، جلسات بسیار خوب و تعاملی هم هستند.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: با اطمینان می‌توانم بگویم تمام سکوها دیگر حتی استثنایی هم بین‌شان وجود ندارد عملاً همه سکوها برای تولیدات‌شان در یک تعامل روان با ساترا همکاری می‌کنند و خوشحال هستیم از این‌که این تعامل روزبه‌روز روان‌تر می‌شوند.

وی در خصوص تعیین تکلیف برخی آثار نمایشی که پخش آنها به دلیل حضور برخی از بازیگرانی که ممنوع‌الکار شده‌اند، متوقف شده است، عنوان کرد: قاعده‌مان این بوده است اگر مجموعه نمایشی و یا سریالی در پلتفرم‌ها قبل از این اتفاقات ساخته شده باشد؛ رویکردمان این است که سرمایه‌گذاری و هزینه شده است مگر موارد خاصی که دستگاه‌هایی که مسئول استعلام چهره‌ها هستند پاسخ بدهند و آن را منفی اعلام کنند.

جبلی عنوان کرد: ما خودمان در مورد این دسته از مجموعه‌های نمایشی سخت‌گیری نداریم اما در مورد کارهایی که جدید تولید می‌شود ما حتما تابع استعلامی هستیم که از نهادهای مختلف می‌شود، نهادهایی که مسئول هستند و همان کارگروه چهره‌ها هم کار ویژه‌اش همین است و بر اساس همان عمل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.