چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

وقتی «آقای سلبریتی» نگران تشویش ذهن مخاطب می‌شود؛

رشیدپور: خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم!

رشیدپور  - روحانی

سینماپرس: مجری تلویزیون گفت: احساس می‌کنم در موقعیت کنونی، حضور من در تلویزیون دستمایه تشویش ذهن مخاطب می‌شود.

به گزارش سینماپرس، رضا رشیدپور مجری و بازیگر تلویزیون در واکنش به حواشی مطرح شده در خصوص اجرای برنامه سیم آخر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تلویزیون سرمایه معنوی مردم و خانه من است هر چقدر چراغش روشن‌تر و مخاطبانش بیش‌تر باشند دل من هم گرم‌تر خواهد شد. برای اعتبار نام تلویزیون در بین مردم نام‌های بزرگی مایه گذاشته‌اند که من در برابر آن‌ها هیچ هم نیستم.

رشید پور ادامه داد: باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما وقعیت این است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من در تلویزیون به جای آنکه سبب‌ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد.

وی افزود: آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی‌سازی‌ها و … است. ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.

طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر پخش سری جدید مسابقه سیم آخر، با طراحی جدید و اجرای رضا رشیدپور منتشر شده بود. در پی انتشار این اخبار، محمدرضا شهبازی طنزپرداز و مجری شبکه دو تلویزیون اعلام کرد که در اعتراض به بازگشت این سلبریتی‌ها از اجرای برنامه «پاورقی» کناره‌گیری خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.