یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

تا پایان مردادماه؛

مهلت ثبت‌نام «سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» تعیین شد

آرم فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: سامانه سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا پایان مرداد پذیرای ثبت‌نام آثار متقاضی در این دوره از جشنواره خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، متقاضیان حضور در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ابتدای مرداد با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی‌های www.icff.ir یا https://portal.icff.ir و انتخاب گزینه «ثبت نام در جشنواره» می‌توانند نسبت به ثبت‌نام آثار خود طبق فراخوان اعلام شده اقدام کنند و این فرآیند تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است به منظور حفظ آئین‌نامه و روند حرفه‌ای برگزاری جشنواره، مهلت ثبت‌نام نهایی متقاضیان حضور در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تنها تا پایان مرداد است و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مسیر تحقق اخلاق، آگاهی، امید و تلاش برای پرورش و رشد نسلی آینده‌ساز، متعهد، مومن و پیشرو در ۲ بخش رقابتی و جنبی، به دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان مهر سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.