چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

وزیر ارشاد:

عده‌ای گویا ناراحتند از اینکه شرایط خوب است و همه چیز به روال است!

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه ۳ خرداد در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دیروز از همه بخش‌ها خواسته شد که به شایعه‌سازی رسانه‌ای پایان دهند و اجازه ندهند که افرادی با انگیزه‌های مختلف، التهاب ایجاد کنند.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه ۳ خرداد در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شایعه اخیر ممنوع‌الکار شدن برخی هنرمندان حوزه موسیقی گفت: این موضوع را باید شبکه رسانه‌ای ما بررسی کند که چطور امکان دارد تصمیمی که گرفته نشده رسانه‌ای می‌شود.

اسماعیلی افزود: این موضوعات مقررات خاصی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و بررسی آن بر اساس ترتیبات روشنی صورت می‌گیرد و اگر مشکلی باشد به افراد اعلام می‌شود.

اسماعیلی با انتقاد از فضاسازی رسانه‌ای تصریح کرد: در موضوعات اینچنینی مخفی‌کاری نداریم. دیروز از همه بخش‌ها خواسته شد که به شایعه‌سازی رسانه‌ای پایان دهند و اجازه ندهند که افرادی با انگیزه‌های مختلف، التهاب ایجاد کنند.

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر و رسانه قواعد روشنی دارد و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. مثل هر صنف دیگری در این حوزه ممکن است افرادی تخلف کرده باشند که به آن رسیدگی می‌شود و جمع‌بندی آن به فرد اعلام می‌شود. این موضوعات جز شایعه‌سازی رسانه‌ای چیزی نیست و خبرسازی‌ها را از اساس رد می‌کنیم. هنرمندان و اهالی فرهنگ این موارد را از طریق اعلام رسمی وزارتخانه و نهادهای متولی پیگیری کنند. آقای الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی و آقای سالاری معاون هنری وزارتخانه هستند و به مسائل رسیدگی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای گویا ناراحتند از اینکه شرایط خوب است و همه چیز به روال است و در تمام حوزه‌ها به خوبی فعالیت‌ها در جریان است و حالا هم یک عده نان‌شان در ایجاد التهاب است و خواهشمندم هنرمندان مسائل را از طریق مسولین ذیربط در وزارت ارشاد پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.