یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

دختر «محمد کاسبی»:

با پرستاری‌های عاشقانه مادرم روزهای سخت بیماری پدر پشت سر گذاشته شد/وضعیت قلبی پدر به ثبات بیشتری رسیده و حالش بهتر است

محمد کاسبی در اکران خصوصی فیلم سینمایی«هیهات»

سینماپرس: محمد کاسبی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که حدود دو سال است درگیر درمان عارضه شدید قلبی است، این روزها حالش رو به بهبود است و به گفته دخترش خداراشکر وضعیت قلبش به ثبات بیشتری رسیده است.

به گزارش سینماپرس، ایسنا در آستانه سال جدید جویای احوالات محمد کاسبی، بازیگر و کارگردان باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون از خانواده اش شد.

کاسبی حدود دو سال است درگیر درمان عارضه شدید قلبی اش است و نوروز ۱۴۰۱ روزهای دشواری را در بیمارستان پشت سر گذاشت.

یلدا کاسبی، دختر این هنرمند در گفت و گویی کوتاه با ایسنا درباره حال عمومی پدرش توضیح داد: خداراشکر در حال حاضر طی چند ماه اخیر وضعیت قلبی پدر به ثبات بیشتری رسیده و حالش بهتر است اما همچنان درمان، تحت نظر پزشک معالج ایشان، دکتر بابک شریف کاشانی ادامه دارد. همین جا از زحمات بی دریغ دکتر کاشانی بی نهایت سپاسگزاریم.

او گفت: خدا را شکر که با دعای دوستان، همه بزرگان و مراقبت ها و پرستاری های دلسوزانه و عاشقانه مادرم روزهای سخت بیماری پدر پشت سر گذاشته شد و ما در سال ۱۴۰۲ بار دیگر در خانواده کنار هم جمع می شویم. از مردم عزیز می خواهم همچنان دعاگو باشند. از خداوند شفای همه بیماران را در سال جدید آرزومندم.

محمد کاسبی با حال خوب سال را تحویل می کند
محمد کاسبی و همسرش

محمد کاسبی فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر قدیمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی دی ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان عرفان سعادت آباد بستری شد و ۲۳ اسفند ماه سال گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.