چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

مدیر عامل جدید «خانه سینما»:

تا این لحظه با هیچ خبرنگاری حتی در حد یک کلمه گفت‌وگو نکرده‌ام

مرضیه برومند در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌الملل

سینماپرس: روابط‌عمومی خانه سینما ضمن تاکید بر این نکته که مدیرعامل خانه سینما از بدو قبول مسئولیت تاکنون با هیچ رسانه‌ای مصاحبه اختصاصی نداشته است یادداشت کوتاه برومند خطاب به خبرنگار خبرگزاری ایران آنلاین که مدعی مصاحبه با او شده بود را هم منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، روابط‌عمومی خانه سینما در مورد مصاحبه مورد ادعای خبرگزاری ایران آنلاین با مرضیه برومند، مدیرعامل خانه سینما ضمن تاکید بر این نکته که مدیرعامل خانه سینما از بدو قبول مسئولیت تاکنون با هیچ رسانه‌ای مصاحبه اختصاصی نداشته و به زودی نشستی با اصحاب رسانه برگزار خواهند کرد، متن یادداشت کوتاه مرضیه برومند خطاب به خبرنگار خبرگزاری ایران آنلاین را به اطلاع می‌رساند:

«دختر یا پسر عزیز خبرنگارم که اسم شریفت را نمی‌دانم، حالا که به این زیبایی وظایف مسئولین فرهنگی را به اولین مدیرعامل زن خانه سینما یادآور شدید، کاش جملات ابتدای آن را که شبهه انجام مصاحبه را می‌آفرید از مطلب خوبتان حذف می‌کردید. من تا این لحظه با هیچ خبرنگاری حتی در حد یک کلمه گفت‌وگو نکرده‌ام. اما مطمئنا حرف‌های زیادی دارم که از این پس باید به کمک شما خبرنگاران شریف به گوش مردم، همکاران و مسئولین برسانم. برای پیگیری مطالبات بی‌شمار و انباشته‌شده سینماگران به شدت نیازمند همکاری شما هستم. در آغاز راه عهد ببندیم که با هم و با مردم صادق باشیم.»

مرضیه برومند ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ به عنوان مدیرعامل خانه سینما معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.