چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

رئیس حوزه هنری:

سینما صحن وسیعی است که انسان مجاهد ایرانی می‌تواند با روایت ناب و لحن منحصر به فرد و اندیشه متعالی‌اش آن را مسخر خود کند!

محمد مهدی دادمان در معارفه رئیس جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با آغاز سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» در پیامی نوشت که حرکت پویای جشنواره سیزدهم، خبر از گاه تازه‌ای در سینمای ایران می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با شروع سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰» در پیامی نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انسان مجاهد درست در همان مقطعی که نفوس، او را در بن‌بست می‌بینند و انتظار تسلیم و تعظیم یا تدفین و تلقینش را می‌کشند، چونان ققنوسی سپهراحتشام، عالم را به تسخیر درمی‌آورد و دژخیم را به زانو.

خدا را شکر و سپاس که در چنین روزگار سعد و نیکویی زیست می‌کنیم. دورانی که به برکت نهضت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، ایران عزیز ما به چشمه جوشان و لایزال انسان‌های مجاهد تبدیل شده است. در هر ساحت و عرصه‌ای که می‌نگری، با دلیران بلندنظری مواجه می‌شوی که برای اقامه امر خدا استوارند و برای بندگی، خاضع و فروتن.

سینما صحن وسیعی است که انسان مجاهد ایرانی می‌تواند با روایت ناب و لحن منحصر به فرد و اندیشه متعالی‌اش، آن را مسخر خود کند و جهان را دیگر.

ما جشنواره ۱۰۰ را در این مسیر فهم می‌کنیم.

بسا اگر این نبود، گشودگی کم مثال این دوره و بالندگی استعدادهای استان‌ها در کنار شوق مشتاقان فرامرزی رقم نمی‌خورد.

حرکت پویای جشنواره سیزدهم، خبر از گاه تازه‌ای در سینمای ایران می‌دهد؛ ایدون باد.»

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰»، به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره دهم تا دوازدهم اسفند با نمایش فیلم‌ها در سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.