شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

روز یک‌شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲؛

آیین پایانی «هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی» برگزار می‌شود

هفتمین دوسالانه ملی «هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»

سینماپرس: آیین پایانی «هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و قدردانی از برگزیدگان این رویداد هنری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آیین پایانی «هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی» با حضور حامد علامتی مدیرعامل و فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون به همراه تعدادی از برگزیدگان و داوران این جشنواره از سراسر کشور و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران ستادی و کارشناسان کانون روز یک‌شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار خواهد شد.

هم‌چنین همزمان با این آیین، نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی در نگارخانه آفتاب و نگارخانه شهید محمد طاها مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون گشایش خواهد یافت.

بر همین اساس، عصر یکشنبه نشست تخصصی با موضوع هنر کودک، هنر مدرن با سخنرانی اردشیر پژوهشی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن کنفرانس شماره ۲ مرکز آفرینش‌ها برگزار می شود.

این آیین به صورت زنده از کانال کانون پرورش فکری در پیام‌رسان شاد به نشانیshad.ir/kanoonparvaresh پخش می‌شود.

فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ همکاران کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع زندگی جاری‌ست... در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.