پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

نقش ویژه «سلبریتی‌ها» در پروژه «سرقت ژنوم ایرانیان»؛

وقتی «مدیر کل وزارت بهداشت حسن روحانی» در نقش وکیل مدافع «سلبریتی معلوم الحال» ظاهر می‌شود

آنجلینا جولی

سینماپرس: پس از آنکه همشهری نوشت: آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد؛ مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در دولت حسن روحانی در مقام وکیل مدافع این سلبریتی غربی ظاهر شد و این تحلیل را توهم توطئه‌ای بی‌بنیادخواند!

به گزارش سینماپرس، همشهری نوشت: آنجلینا جولی در یک پست اینستاگرام از مخاطبان خود خواست موهایشان را بچینند و ارسال کنند. این درخواست عجیب بازیگر هالیوود بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های داشت.

آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد.

ادعای همشهری: آنجلینا جولی به دنبال جمع‌آوری ژن دختران ایرانی‌ است!

پس از این تحلیل بود که کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در دولت حسن روحانی به میدان آمد و در نقش وکیل مدافع آنجلینا جولی ظاهر شد و در واکنش به این مطلب نوشت: برای تست ژنتیک ایرانی‌ها نیازی به مو و نمونه ژنتیکی از داخل‌نشینان نیست. هفت میلیون ایرانی مهاجر اغلب ساکن غرب که حدود دو میلیون نفر متولد ایران هستند، حجم نمونه بسیار بزرگی است که کسر کوچکی از آن هم کفایت می‌کند. اینقدر تحلیل‌های توهم توطئه‌ای بی‌بنیاد به خورد مخاطب ندهیم!

شایان ذکر است که چندی پیش خرگزاری سینماپرس به بهانه حضور فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» در «بخش سودای سیمرغ فجر چهل و یکم» به بررسی نقش ویژه سلبریتی‌ها در پروژه صهیونیستی «سرقت ژنوم ایرانیان» پرداخت و تاریخچه و ابعاد خطرناک و ضدامنیتی این اقدام را در مطلبی با عنوان از ادعای «ریل‌گذاری جدید» تا صدور مجوز تولید و نمایش آثاری مغایر و در تعارض با «امنیت ملی کشور» مورد بررسی قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.