یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

مدیر روابط عمومی جشنواره خبر داد؛

سانس‌های فیلم فجر در سینمای رسانه مشخص شد

مسعود نجفی در نشست اعلام نامزدهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر دررابطه‌با سانس‌ها و چگونگی برگزاری چهل‌ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر می‌گوید.

به گزارش سینماپرس، چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در آستانه برگزاری قرار دارد، جشنواره‌ای که در روزهای گذشته و با اعلام اسامی آثار حاضر در آن اولین بارقه‌های درخشش منتشر شد.

در همین رابطه مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در رابطه با سانس‌های اکران آثار در این جشنواره گفت: سانس‌های پردیس ملت که سینمای رسانه است روزهایی در دو سانس و روزهایی در سه سانس برنامه‌ریزی خواهد شد که ساعت شروع در روزهای ۳ سانسِ ساعت ۱۳ و در روزهای ۲ سانسِ ساعت ۱۶ خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه برج میلاد مشابه پردیس ملت خواهد بود اما به لحاظ زمان‌بندی به دلیل عدم وجود نشست رسانه‌ای در برج میلاد تفاوت‌هایی با پردیس ملت خواهد داشت؛ سانس‌ها در پردیس ملت ۳ ساعته و طبیعتاً در برج میلاد کوتاه‌تر خواهد بود.

مسعود نجفی در رابطه با اصحاب رسانه‌ای که قصد تهیه گزارش از برج میلاد را دارند اظهار کرد: اصحاب رسانه‌ای که قصد حضور در برج میلاد برای تهیه گزارش را دارند می‌توانند با هماهنگی قبلی با روابط عمومی و آزاد شدن دسترسی کارت جشنواره‌شان و یا آفیش روزانه جهت تهیه گزارش اقدام کنند.

وی در پایان در رابطه با قرعه‌کشی میان آثار جشنواره جهت ساعت بندی سانس‌ها گفت: امروز تصمیم‌گیری نهایی جهت داشتن و یا نداشتن قرعه‌کشی گرفته خواهد شد و ممکن است قرعه‌کشی وجود نداشته باشد.

نشست رسانه‌ای آثار حاضر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.