چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی»؛

داوران بخش‌های بین‌الملل، ملی، آیینی‌سنتی، ۹۰ثانیه و پادکستِ معرفی شدند

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی کانون پرورش فکری»

سینماپرس: داوران بخش‌های بین‌الملل، ملی، آیینی‌سنتی، ۹۰ثانیه و پادکستِ بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، داوران پنج بخش از بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به شرح زیر اعلام شدند: در بخش بین‌الملل؛ علی خانجانی نویسنده و پژوهشگر، مسلم قاسمی پیش‌کسوت تئاتر و مدرس این حوزه و محسن هجری نویسنده کودک و نوجوان و پژوهشگر به داوری آثار خواهند نشست.

بر همین اساس در بخش ملی؛ محمد سیمزاری نویسنده و پژوهشگر، محسن هجری و مسلم قاسمی آثار را مورد داوری قرار می‌دهند. همچنین در بخش آیینی‌سنتی؛ مهدی صفاری‌نژاد نویسنده، بازیگر و پژوهشگر، احمدعلی مهدی‌نژاد نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و مهدی چایانی کارگردان و نقال پیشکسوت آثار این بخش را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

در بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه؛ فرزاد زیدی‌نژاد کارگردان، تهیه‌کننده و نمایش‌نامه‌نویس، صادق کیانی‌مقدم بازیگر و کارگردان تئاتر و محمدعلی یزدان‌شناس نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان داوری آثار را به عهده دارند.

بر اساس این خبر، در بخش پادکست قصه‌گویی نیز نادر برهانی‌مرند نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، مریم نوشادقباد پژوهشگر و نادر گهرسودی گوینده و مدیر دوبلاژ آثار جشنواره را داوری می‌کنند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در شهر یزد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.