جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

معاون امور هنری وزیر ارشاد:

خانواده شریف تئاتر نقش بسیار ارزشمندی در راهبری انسانی و معنوی جوامع داشته است

هنر تیاتر؛ تیاتر

سینماپرس: پیام محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

«انسان با قصه زنده است و با قصه زندگی می‌کند از حضرت آدم تا پیامبراکرم (ص) همواره قصه‌گویی و روایت‌پردازی یکی از راه‌های راهگشای هدایت بشری بوده است و بعدها تئاتر با بهره‌گیری از دیگر هنرهای زیبا و بر بنیاد ادبیات برای روایت قصه‌های خود ساختار جدیدی را آفرید که برترین و پر مخاطب‌ترین راه برای ارسال پیام شد. بنابراین خانواده شریف تئاتر نقش بسیار ارزشمندی در راهبری انسانی و معنوی جوامع داشته است و این‌گونه است که نمایش همیشه و در همه حال شریف و انسانی باقی می‌ماند.

حال که به یمن تلاش‌های شما و توفیق الهی به سرآغاز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور رسیده‌ایم این گردهمایی بزرگ را به شما عزیزان این خانواده بزرگ تهنیت گفته و امیدوارم همواره در راه ارتقای معنویات جامعه، توجه به شخصیت‌های تأثیرگذار تاریخ کشور و اسلام و نقد شایسته رویدادهای اجتماعی گام بردارید.»

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در اولین گام اجرایی خود به دبیری علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از هفتم تا دهم دی ماه سال جاری با حضور 17 گروه نمایشی از استان‌های شمال‌غرب، غرب و جنوب‌غرب در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.