یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به جهت کمک به شبکه انتقال گاز؛

شیفت شب «کتابخانه ملی» تعطیل شد

سازمان اسناد و کتابخانه ملی

سینماپرس: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و لزوم مصرف بهینه انرژی، تالار عمومی کتابخانه ملّی تا ساعت ۲۴ دایر است.

به گزارش سینماپرس، با شدت گرفتن موج سرما در کشور و لزوم مصرف بهینه انرژی جهت کمک به شبکه انتقال گاز و همچنین لزوم بهینه سازی و تعمیر تأسیسات کتابخانه ملّی از تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی، ساعات فعالیت تالار عمومی کتابخانه ملّی از ۸ صبح تا ۲۴ است که برای اعضا، مطابق ضوابط و ثبت نام قبلی در نوبت های مربوطه قابل استفاده خواهد بود.

یادآور می‌شود: شیفت شب کتابخانه ملی، برای محققان و پژوهشگران در شهریور ۹۰ افتتاح شده و تا کنون حدود ۱۲۰۰ نفر پژوهشگر و محقق را به خود جذب کرده است. سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، چهارمین کتابخانه جهان در ارائه خدمات شیفت شب است که از ساعت ۲۲ تا ۷ بامداد ارائه خدمات می‌کند.
نخبگان و مخترعان- با ارائه گواهی معتبر، پدیدآورندگان و مترجمان کتب علمی و تخصصی، نویسندگان مقالات علمی پژوهشی یا ISI (حداقل ۲ عنوان مقاله)، شاغلان به تحصیل و فارغ التحصیلانِ مقطع دکترای تخصصی، دوره تخصص پزشکی وسطح ۳ حوزوی می‌توانند از خدمات شیفت شب استفاده کنند.
فضایی که در اختیار اعضای شیفت شب قرار داده شده، یک تالار سه‌طبقه به هم پیوسته است. در حال حاضر بیشتر مراجعان شیفت شب کتابخانه ملی، دانشجویان هستند و به همین دلیل، پرمراجعه‌ترین زمان این شیفت‌ها، در دوره‌ امتحانات است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.