دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

در شانزدهمین دوره؛

برگزاری سه نشست تخصصی با عنوان «میزحقیقت» در جشنواره سینماحقیقت

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

سینماپرس: سه نشست تخصصی با عنوان «میز حقیقت» در حاشیه برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، «روایت‌ها؛ دور و نزدیک»، «مستندسازان و جهان امروز» و «مستندسازی و استراتژی‌های رسانه‌ای» سه نشست تخصصی با عنوان «میز حقیقت» هستند که در حاشیه برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در پردیس ملت برگزار می شود.

بر این اساس، نشست «مستندسازی و استراتژی‌های رسانه‌ای»، با نگاهی به تقابل هیبریدی در عصر حاضر، روز دوشنبه، ۲۱ آذرماه، نشست «روایت‌ها؛ دور و نزدیک» با نگاهی به رقابت روایت ها و نقش مستند، روز سه شنبه، ۲۲ آذرماه و نشست «مستندسازان و جهان امروز»، با نگاهی به آینده غرب آسیا، نظم نوین جهانی و روابط بین کشورها روز چهارشنبه، ۲۳ آذرماه برگزار می شود.

در این نشست ها، جاوید رعنا (فعال رسانه و مستندساز پاکستانی، کارشناس تلویزیون‌های بین‌المللی)، عماد حمرونی (روزنامه نگارفرانسوی، مدرس ژئوپلتیک در موسسه مطالعات سیاسی پاریس و تحلیلگر شبکه های المیادین، فرانس ۲۴ و…) و لئونید ساوین (مدرس دانشگاه از روسیه، کارشناس رسانه و مسائل ژئوپلیتیک) و کارشناسان رسانه و سینمای مستند از ایران حضور دارند.

این نشست‌ها با حضور مهمانان جشنواره، اساتید دانشگاه، دانشجویان و سایر علاقه مندان ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم ۲۰ تا ۲۵ آذر در پردیس ملت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.