یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

«مثلث غم»؛

فیلم روبن اوستلوند بهترین فیلم فستیوال اروپا شد

روبن اوستلوند

سینماپرس: طنز «مثلث غم» به کارگردانی روبن اوستلوند روز شنبه بر سی و پنجمین دوره جوایز فیلم اروپا غالب شد و جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و همچنین بهترین بازیگر مرد را برای زلاتکو بوریچ دریافت کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، طنز «مثلث غم» به کارگردانی روبن اوستلوند روز شنبه بر سی و پنجمین دوره جوایز فیلم اروپا غالب شد و جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و همچنین بهترین بازیگر مرد را برای زلاتکو بوریچ دریافت کرد.

فیلیپ بوبر، تهیه کننده این فیلم در کنار اریک همندورف، گفت که این فیلم نمونه‌ای از تمایل اروپا برای تبدیل شدن به بهشتی برای فیلمسازی مولف است.

او گفت: «اروپا جایی است که سینما از آنجا شروع شد و از فیلمسازان سرچشمه گرفت، بنابراین تمام صنعت ما حول محور فیلمسازان ساخته شده است تا از آثار آنها حمایت و فیلم‌هایشان توزیع شود.» شاید در آن سوی اقیانوس اطلس کمی متفاوت باشد، جایی که ابتدا خط لوله می رود و سپس باید جایی برای دریافت محتوای داخل این خط لوله پیدا کنید.

«مثلث غم» با پشت سر گذاشتن «کورساژ» «آلکاراس» و «نزدیک»، جایزه بهترین فیلم این جشنواره معتبر اروپایی را از آن خود کند.

در این دوره همچنین فیلم موهن «عنکبوت مقدس» حضور داشت که نتوانست هیچ موفقیتی کسب کند.

همچنین «ویکی کریپس» برای بازی در فیلم «کورساژ» جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

«خاویر باردم» نیز جایزه «بهترین کمدی» را برای فیلم «رئیس خوب» دریافت کرد هرچند در سخنانی کوتاه ابراز داشت که این فیلم کمدی نبوده بلکه یک درام است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.