چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

تورج نصر:

اوضاع بسیار بد است و دیگر کاری نیست که بخواهیم در عرصه دوبله انجام دهیم

تورج نصر در مراسم تشییع پیکر مرحوم جلال مقامی

سینماپرس: یک پیشکسوت عرصه دوبله گفت: من اخیرا برای حضور در یک سریال تلویزیونی ۱۵ قسمتی قرارداد بسته بودم و آماده حضور در آن بودم که در زمان روبرو شدن با ناآرامی ها این کار تعطیل شد و این در حالی بود که بسیار به پول این اثر نیاز داشتم.

به گزارش سینماپرس، تورج نصر در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اخیرا در سریال فاخر «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری به مدت یک ماه و نیم حضور داشتم که کار من در این مجموعه عظیم تلویزیونی به پایان رسیده است.

وی در همین راستا بیان کرد: «سلمان فارسی» برای من مثل یک دانشگاه سراسر تجربه و یادگیری بود و هیچوقت لذت این مدت زمان کوتاه همکاری با داوود میرباقری و علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش سلمان را از یاد نخواهم برد.

لذت همکاری با علیرضا شجاع نوری در سریال «سلمان فارسی»

نصر بار دیگر بر لذت همکاری خود با علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش «سلمان فارسی» تاکید کرد: عمده حضور من در سریال «سلمان فارسی» در کنار علیرضا شجاع نوری این بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران رقم خورد و واقعا از لحظه به لحظه بازی در کنار وی تجربه به دست آوردم و کیف کردم.

این پیشکسوت عرصه دوبله پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری بیان کرد: راستش را بخواهید ناآرامی های اخیر بر عرصه ساخت آثار تصویری تاثیر گذاشته، من اخیرا برای حضور در یک سریال تلویزیونی ۱۵ قسمتی قرارداد بسته بودم و آماده حضور در آن بودم که در زمان روبرو شدن با ناآرامی ها این کار تعطیل شد.

ناآرامی ها موجب تعطیلی سریالی شد که به پول آن بسیار نیاز داشتم

وی اظهار کرد: من بسیار به پول این پروژه نیاز داشتم اما متاسفانه آن را از دست دادم و در عرصه دوبله هم اوضاع بسیار بد است و دیگر کاری نیست که بخواهیم در عرصه دوبله انجام دهیم.

تورج نصر پیرامون وضعیت این روزهای عرصه دوبله خاطرنشان کرد: خیلی وقت است که دیگر سریال یا فیلم خارجی از سوی صدا و سیما خریداری نشده و اکثر بچه های دوبله بیکار هستند و یا به کار در عرصه های دیگر مشغول شده اند، امیدوارم هر چه زودتر این شرایط پایان یابد و به یک وضعیت خوب در عرصه دوبله دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.