سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

واکنش انفعالی «سازمان سینمایی» دربرابر «اغتشاشگران»؛

سهرابی: اگر قرار است درباره واکنش‌های اخیر تصمیماتی گرفته و هر نوع مدیریتی شود خیلی به «سازمان سینمایی» مرتبط و در صلاحیت آن نیست!

روح الله سهرابی

سینماپرس: مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی درباره نمایش فوتبال در سینما و وضعیت پروانه نمایش فیلم ها و کسانی که در روزهای اخیر واکنش هایی داشته اند، توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، روح‌ الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در گفتگو با صبا درباره وضعیت نمایش فوتبال‌های جام جهانی قطر در سالن های سینما گفت: هنوز به قطعیتی نرسیده‌ایم و به امیدخدا در اولین جلسه شورای راهبردی اکران درباره قطعیت اکران فوتبال در سالن سینما تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درباره فیلم‌هایی که در صف پروانه نمایش حضور دارند، توضیح داد: فیلم‌هایی هستند که در صف پروانه نمایش حضور دارند و اگر نیاز به بازنگری دارند در تعامل با سازمان سینمایی درحال اصلاح فیلم هستند. تقریبا فیلمی وجود ندارد که مشکل غیرقابل حل شدن داشته باشد. اصولا آثاری که در نوبت پروانه نمایش هستند، ممکن است ملاحظاتی روی آن‌ها باشد که اعلام هم شده‌اند و عموما هم در حال همکاری هستند و تقریبا مشکل فیلم‌ها یکی پس از دیگری حل و منتهی به صدور پروانه نمایش می‌شود.

روح‌ الله سهرابی در پایان درباره اینکه آیا کسانی که در روزهای اخیر اعتراض‌هایی داشته و واکنش‌هایی از خود نشان داده‌اند در پروسه دریافت پروانه نمایش دچار مشکل خواهند شد یا نه، بیان کرد: سازمان سینمایی با نگاه سینمایی نسبت به صدور پروانه نمایش اقدام می‌کند. اگر قرار است درباره واکنش‌های اخیر تصمیماتی گرفته و هر نوع مدیریتی شود، خیلی به سازمان سینمایی مرتبط و در صلاحیت آن نیست. سازمان سینمایی به واسطه ذات هنری و فرهنگی، اصولا درباره فعالیت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی افراد نظر می‌دهد و فعالیت می‌کند. بعید می‌دانم این دو موضوع را بشود با هم تلفیق کرد. موضوع اعتراض‌ها و واکنش‌ها مسیر دیگری است که مسئولان ذی ربط باید نسبت به آن تصمیم‌گیری داشته باشند و در این سمت پروانه نمایش نیز مسیر خود را طی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.