یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

علی غفاری:

انگار تکلیف است که هر اتفاقی که افتاده هنرمندان و ورزشکاران ما اظهارنظر کنند!

علی غفاری

سینماپرس: یک کارگردان گفت: بخشی از اظهارنظر دوستان درحالی است که در تلویزیون هستند و درآمدهای خوبی دارند. این اظهارنظرها مردم و را عصبانی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، علی غفاری، کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» در برنامه «سینماچی» رادیو جوان در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی‌بر اینکه آیا هنرمندان اجازه دارند، اظهارنظر کنند، گفت: فکر می‌کنم هنرمندان اجازه دارند که اظهارنظر کنند. اما بعضی از همکارانمان وارد حوزه‌های تخصصی می‌شوند. انگار تکلیف است که هر اتفاقی که افتاده، هنرمندان و ورزشکاران ما اظهارنظر کنند.

غفاری ادامه داد: ورود هنرمندان به حوزه‌هایی که دانشی از آن ندارند، عصبانیت مخاطبان را درپی دارد. هنرمند جایگاه وسیعی بین مردم دارد. پس باید مراقب باشد که اظهارنظرش چه تاثیری در جامعه دارد. بخشی از اظهارنظر دوستان درحالی است که در تلویزیون هستند و درآمدهای خوبی دارند.

وی گفت: این افراد با درآمدهای کهکشانی ادای صدای مردم را درمی‌آورند که مردم و حاکمیت را عصبانی می‌کند. درحالی که غالب جامعه هنرمندان قشر زحمتکشی است که با درآمدهای متوسط یا حتی کمتر از متوسط کار می‌کنند.

کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» درباره کار اخیری که مشغولش است، این را هم گفت: در حال پژوهش بر روی کار تاریخی هستم که قصه‌اش بین سال‌های ۱۳۰۰ تا ۱۳۱۰ است و اجازه ندارم درباره‌اش صحبت کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.