پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

در شرایط انفعال سازمان سینمایی؛

توهین آشکار به مخاطبان سینمای ایران و فریب دادن آکادمی اسکار توسط عوامل فیلم «جنگ جهانی سوم»/ چه کسی پاسخگوی این تخلف آشکار است؟

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم»

سینماپرس: فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی یکی از سلبریتی های دخیل در فتنه اخیر قرار بود بر اساس قوانین اسکار از امروز پنجشنبه به مدت یک هفته اکران شود، ولی برای این اکران شرایطی پیش پای مخاطبان سینما قرار گرفته که عملا با اکران نکردن آن یکسان است؛ حال پرسش اینجا است که چه کسی پاسخگوی این تخلف آشکار و محرز است؟ و نکته مهمتر آنکه این فیلم چه چیزی به نمایش گذاشته که مخاطب ایرانی نباید قبل از مخاطب جهانی ببیند؟!

به گزارش سینماپرس «جنگ جهانی سوم» که پیش از این به نمایندگی از سینمای ایران در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت در کمال حیرت و ناباوری به عنوان نماینده سینمای جمهوری اسلامی ایران در آکادمی اسکار انتخاب شد و قرار بود بر اساس قوانین این آکادمی از امروز پنجشنبه چهاردهم مهرماه به مدت یک هفته در پردیس سینمایی مگامال اکران شود. فیلمی که کارگردان آن طی روزهای اخیر به عمله‌ی جریان های معاند و بازنشر دهنده رویکردهای دیکته شده توسط رسانه های بیگانه بدل شده است!

توهین آشکار به مخاطبان سینمای ایران و فریب دادن آکادمی اسکار توسط عوامل فیلم «جنگ جهانی سوم»/ چه کسی پاسخگوی این تخلف آشکار است؟

بر اساس پیگیری های صورت گرفته گویا عوامل این فیلم از اکران عمومی اثرشان تا این لحظه امتناع کرده اند به نحوی که نه تنها اجازه بلیت فروشی اینترنتی برای فیلم ندادند بلکه حتی نسخه فیلم شان را نیز برای اکران به پردیس سینمایی مگامال ارسال نکرده اند!

سینماپرس در همین راستا برای کسب اطلاعات بیشتر طی تماسی با پردیس مگامال متوجه شد این فیلم برای عموم بلیت فروشی ندارد و به صورت اختصاصی پخش می شود و هنوز هیچ نسخه ای از فیلم برای نمایش در اختیار سینما قرار نگرفته است!

امیدواریم تا دیر نشده مسئولان ارشد سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رأسا به این تخلف آشکار که به نوعی فریب افکارعمومی محسوب می شود ورود کنند و نگذارند با عملکرد سلیقه ای عوامل یک فیلم علاوه بر توهین آشکار به شعور مخاطبان سینمای ایران و اهالی رسانه، اعتبار سینمای کشور نیز دچار خدشه شود. بدیهی است که در صورت احراز این تخلف از سوی آکادمی اسکار امکان حذف این فیلم از سوی این آکادمی وجود دارد.

نظرات

  • ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۰:۳۳
    0 0
    چرا فیلمی که تلویحا هولوکاست را اثبات و تبلیغ می کند از طرف ایران به اسکار معرفی شد؟ سه موضوع همجنسگرایی ،هولوکاست و ناهنجاری‌های برخواسته از فرهنگ اسلامی بی برو برگرد از طرف غربیها تحویل گرفته میشوند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.