دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

کارگردان «نمور» در گفتگو با سینماپرس:

زمان اکران «نمور» قاعدتاً ایده آل نیست/ فیلم ما برای مخاطبان سنی ۱۲ سال به بالا است

داوود بیدل در نشست خبری فیلم سینمایی «نمور»

سینماپرس: داود بیدل کارگردان سینما که این روزها فیلم سینمایی «نمور» را در حال اکران دارد گفت: بنده طبق تجربه عرض می کنم زمان اکران «نمور» قاعدتاً ایده آل نیست اما همین که به مرحله اکران رسید و در شرایطی قرار گرفت که مخاطبان بتوانند آن را تماشا کنند خوشحالم و امیدوارم این فیلم مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «نمور» فیلمی است که عموم مردم می توانند آن را تماشا کنند؛ البته به لحاظ موضوعی و قصه و نوع ساخت برای گروه سنی ۱۲ سال به پایین جذابیتی ندارد و از سنین نوجوان به بالا برای عموم می تواند دارای جذابیت باشد.

وی ادامه داد: کانسپت اصلی «نمور» سوءتفاهم است و ما سعی کردیم در این فیلم تعریفی را به مخاطب ارائه دهیم که تا چه میزان روابط انسان ها با یکدیگر می تواند موجب بروز سوءتفاهم شود و اگر هر رابطه ای به صورت ساده و شفاف شکل بگیرد تا چه اندازه در بهبود روابط انسانی موثر خواهد بود.

این سینماگر تأکید کرد: ما در عصری زندگی می کنیم که با توجه به شرایطی که روابط انسان های امروزی پیدا کرده همه مان از غریبه گرفته تا فامیل و خویشاوندان دچار چالش و سوءتفاهم می شویم. «نمور» به یکی از چالش ها در زندگی انسان های جامعه کنونی می پردازد و هدفش این است که این پیام را به مخاطبان خود بدهد که اگر از ابتدای امر در مورد هر مسأله ای بین انسان ها صحبت شود دیگر اختلاف و چالش و سوءتفاهم بین آن ها به وجود نخواهد آمد.

بیدل متذکر شد: به هر صورت در زندگی هر انسانی ممکن است چالش ها و سوءتفاهم هایی به وجود آید اما آنچه اهمیت دارد اینکه انسان ها نباید بگذارند این سوءتفاهم ها و اختلافات کهنه و قدیمی شوند.

این کارگردان در پایان این گفتگو افزود: آرزویم این است سینمای ایران زنده و پویا باشد و روز به روز میزان مخاطبان هنرهفتم در کشورمان افزایش پیدا کند؛ «نمور» حرفی جدی برای گفتن دارد و بر اساس دغدغه مندی تولید شده است و من امیدوارم مخاطبان فهیم سینمای ایران از تماشای آن در سالن های سینما نهایت لذت را ببرند.

نظرات

  • امیرانی ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۰
    0 0
    جناب بیدل ظاهراً فیلم رو ندیده!!! این چیزها که ایشون میگه، توی فیلم نیست. فیلم نمور دربارۀ حرامزادگی است که به سوء تفاهم ربطی نداره/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.