دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

مهدی امینی‌خواه:

عاشورا و فرهنگ اش جزو نمادهای فرهنگی و اعتقادات شاخص همه شیعیان است

مهدی امینی خواه

سینماپرس: مهدی امینی خواه گفت: همواره دوست دارم بخشی از رویداد بزرگ پیاده روی اربعین باشم اما متاسفانه همواره سر پروژه بوده ام و تعهدم به پروژه به من امکان این سفر را نداده است، قطعا اگر اندک فرصتی پیدا کنم به این سفر خواهم رفت.

به گزارش سینماپرس، مهدی امینی‌خواه در گفت‌وگو با میزان، درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: همچنین هفته گذشته پخش فیلم سینمایی «طلوع» را از تلویزیون پشت سر گذاشتم، اثری مناسبتی که در مورد «امام رضا (ع)» بود و شخصا از حضور در آن احساس بسیار خوبی داشتم.

وی درباره آثار آتی خود اضافه کرد: به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی «گالری مروارید» را در جزیره کیش پشت سر گذاشتم که وارد مراحل فنی شده و همچنین توافقات اولیه برای حضور در فیلمی کمدی را به انجام رسانده‌ام که به امید خدا به زودی کلید می خورد.

امینی خواه درباره آرزوی همیشگی خود برای حضور در پیاده روی اربعین افزود: همواره دوست دارم بخشی از این رویداد بزرگ باشم اما متاسفانه همواره سر پروژه بوده ام و تعهدم به پروژه به من امکان این سفر را نداده است، قطعا اگر اندک فرصتی پیدا کنم به این سفر خواهم رفت.

امینی خواه: در اولین فرصت در پیاده روی اربعین شرکت خواهم کرد

این بازیگر در همین رابطه اضافه کرد: عاشورا و فرهنگ اش جزو نمادهای فرهنگی و اعتقادات شاخص همه شیعیان است و پیاده روی اربعین هم در سال های اخیر تبدیل به نمادی وحدت بخش برای گردهمایی شیعیان از تمام نقاط دنیا شده است.

امینی خواه در همین راستا خاطرنشان کرد: دوستانه شدن روابط بین دو ملت بزرگ ایران و عراق تبدیل به یک فرصت بزرگ برای نشان دادن قدرت و وحدت شیعیان در سال های اخیر شده است و مردم ایران هم فرصت مغتنمی برای زیارت مزار متبرک امامان و معصومین در عراق را به دست آورده اند و ضمن زیارت با مردم عراق و سایر شیعیان، به یک همدلی و وحدت رویه رسیده اند. این امر از خیرات و برکات مراسم پیاده روی و گردهمایی بزرگ آن است که خوشبختانه هر سال نسبت به سال قبل با شکوه تر و بزرگتر انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.