یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

علیرام نورایی:

سینمای قهرمان محور همواره از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است

علیرام نورایی

سینماپرس: علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آنچه مشخص است اینکه در سینمای امروز ضد قهرمانها نسبت به قهرمانها الویت پیدا کرده و حتی مهمتر جلوه داده می‌شوند، البته ضد قهرمان هم می تواند کاراکتر خوب و جذابی از آب در بیاید اما اینکه این اتفاق به یک الگو مبدل شود چندان جالب نیست.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی برای ایفای نقش در یک سریال تلویزیونی قرارداد بسته‌ام اما به دلیل اینکه هنوز اخباری از آن منتشر نشده نمی‌توانم در مورد آن حرفی بزنم.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود اضافه کرد: در حال حاضر دو سریال آماده پخش دارم که در آنها به ایفای نقش پرداخته‌ام اما هنوز زمان پخش آنها مشخص نشده است. دو سال گذشته کمی کم کار بودم و بیشتر تمرکزم روی دو سریالی بود که بازی می‌کردم.

با «های پاور» راهی جشنواره فیلم فجر خواهم شد

نورایی درباره حضور در فیلم سینمایی «های پاور» اظهار کرد: در این فیلم سینمایی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود نقش شهید بابایی را بازی می کردم که برایم افتخاری بسیار بزرگ بود، هرچند نقشم در این اثر کوتاه بود اما این نقش برایم اتفاق جذاب و دلنشینی بود.

وی در همین راستا ادامه داد: در فیلم سینمایی «های پاور» داستان اصلی حول محور زندگی شهید ستاری می گذرد و من در نقش شهید بابایی حضور کوتاهی دارم، سعی کردم برای همین حضور کوتاه هم به نقش نزدیک باشم، تمام سعی گروه بر این بود تا از لحاظ ظاهری به کاراکتر نزدیک شوم و از سویی برای رسیدن به نقش با کارگردان گفتگو و مشورت های فراوانی را انجام دادم.

نورایی: سینمای قهرمان محور همیشه مورد استقبال مخاطبان بوده است

نورایی درباره حضور قهرمان در سینما افزود: واقعیت امر من خیلی سینما و یا شبکه نمایش خانگی را به تازگی دنبال نکرده ام، اما این را می دانم که سینمای قهرمان محور همواره از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است.

بازیگر فیلم «یتیم خانه ایران» در همین رابطه خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است اینکه در سینمای امروز ضد قهرمانها نسبت به قهرمانها الویت پیدا کرده و حتی مهمتر جلوه داده می‌شوند، البته ضد قهرمان هم می تواند کاراکتر خوب و جذابی از آب در بیاید اما اینکه این اتفاق به یک الگو مبدل شود چندان جالب نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.