چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

یکتا ناصر:

همیشه کم کار بوده‌ام/طی این سال‌ها ترجیح دادم با دقت و وسواس بیشتری کارها انتخاب کنم

یکتا ناصر در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر

سینماپرس: یکتا ناصر بازیگر سینما گفت: طی این سالها ترجیح دادم با دقت و وسواس بیشتری کارها انتخاب کنم، البته من همیشه کم کار بوده‌ام اما وجود دخترانم مزید بر علت شد.

به گزارش سینماپرس، یکتا ناصر در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «شب طلایی» گفت: در ابتدا فیلمنامه را خواندم و آن را دوست داشتم اما فکر می‌کردم که شاید حضورم به این پروژه صدمه زده و کلا جایی در اثر نداشته باشم اما یوسف حاتمی کیا از من خواست تا سریعا جواب منفی ندهم و یک تست گریم را پشت سر بگذارم.

وی در همین رابطه ادامه داد: بعد از تست گریم که به نظر من شاهکار بود باز هم برای حضور در این فیلم جواب منفی دادم، اما حاتمی کیا به من گفت که اعتماد کرده و در این فیلم حضور داشته باشم. من به وی اعتماد کردم و حال که فیلم را دیدم از این اعتماد خوشحالم.

دلیل کم کاری من در سینما نبود پیشنهادات خوب بود

بازیگر فیلم «شب طلایی» درباره بازگشت خود به عرصه سینما اظهار کرد: من پنج سال در اثری سینمایی حضور نداشتم، یکی از دلایل اصلی این غیبت این بود که مادر شده بودم و سعی می کردم در آثاری بازی کنم که به حضور فیزیکی من در خانه و دو دخترم لطمه نزند، این اتفاق برایم بی نهایت مهم بود.

ناصر در همین راستا ادامه داد: راستش را بخواهید پیشنهاد ویژه و جالب توجهی هم نداشتم که بخواهم آن را قبول کنم، باید اثری پیشنهاد می شد که ارزش دوری از دخترانم را داشته باشد و طی این پنج سال چنین کاری به من پیشنهاد نشد.

ناصر: می‌خواهم در این سالها با وسواس بیشتری به انتخاب نقش بپردازم

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: طی این سالها ترجیح دادم با دقت و وسواس بیشتری کارها انتخاب کنم، البته من همیشه کم کار بوده‌ام اما وجود دخترانم مزید بر علت شد.

یکتا ناصر درباره تاثیر منوچهر هادی در انتخابهایش خاطرنشان کرد: قطعا حضور و نظرات وی همیشه برایم مهم است، البته وی اصرار دارد که بیشتر کار کنم اما من کمی سختگیر هستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.