سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران؛

داوران و اساتید سه بخش جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

سینماپرس: بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، داوران و اساتید خود را در سه رشته نقاشی، طراحی و سفال و سرامیک نیز شناخت.

به گزارش سینماپرس، پس از معرفی داوران و اساتید رشته‌های کاریکاتور، خوشنویسی و نگارگری، داوران و اساتید سه رشته نقاشی، طراحی و سفال و سرامیک جشنواره بیست و نهم نیز معرفی شدند.

بر این اساس، در رشته نقاشی، جمشید حقیقت‌شناس به عنوان داور و استاد کارگاه و واحد خاکدان به‌عنوان استاد مهمان حضور خواهند داشت.

در رشته سفال و سرامیک، هیربد همت‌آزاد به عنوان استاد کارگاه و داور و صادق باقری نیز به عنوان داور، هنرجویان جوان را همراهی خواهند کرد.

همچنین در رشته طراحی، بهرام کلهرنیا به‌عنوان استاد کارگاه و داور و جمال عرب‌زاده به عنوان داور فعالیت خواهند داشت.

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، در ۱۱ رشته ارتباط تصویری (پوستر)، خوشنویسی (نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید (ویدیو آرت، چیدمان، هنر محیطی)، از شهریور تا آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

محمد مهدی رحیمیان، دبیری این دوره از جشنواره را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.