یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

با تحلیل «سفر به چزابه»؛

بررسی سیر اندیشه ملاقلی‌پور در دومین برنامه «سینما پرتره»

 « رسول ملاقلی پور» کارگردان سینمای ایران

سینماپرس: دومین جلسه از سلسله برنامه‌های «سینما پرتره» بنیاد سینمایی فارابی به بررسی سیر اندیشه «رسول ملاقلی‌پور» و نمایش و تحلیل «سفر به چزابه» اختصاص خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، دومین جلسه از برنامه «سینما پرتره» به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور توسط رامتین شهبازی و سید علی روحانی و نمایش فیلم سینمایی «سفر به چزابه» اختصاص خواهد داشت.

برنامه «سینما پرتره» روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در ساختمان شماره ۳ فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) برگزار خواهد شد.

نشست‌های «سینما پرتره» از جمله برنامه‌های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش‌افزایی سینماگران و علاقه‌مندان به سینما است که با همکاری دانشگاه سوره در قالب سلسله نشست‌های «سینما پرتره» به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه‌شنبه‌ها در ساختمان شماره سه برگزار می‌شود.

نخستین برنامه «سینما پرتره» عصر روز سه‌شنبه ۴ مرداد ماه با حضور اکبر نبوی منتقد، نویسنده و پژوهشگر سینما و امیررضا نوری‌پرتو به عنوان دبیر جلسه، با تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» و نمایش فیلم سینمایی «پرواز در شب» در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.