سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

واکنش «رییس صندوق اعتباری هنر» به احوال ناخوش «جلال مقامی»؛

تکریم اساتید پیشکسوت یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

جلال مقامی*

سینماپرس: صندوق اعتباری هنر اعلام کرده است که درمان جلال مقامی ـ دوبلور باسابقه کشورمان ـ را پیگیری می‌کند.

به گزارش سینماپرس، سید مجید پوراحمدی، روز دوشنبه سوم مرداد در گفت و گوی تلفنی با جلال مقامی، دوبلور و گوینده باسابقه کشور، جویای احوال این هنرمند شد.

او در این گفت و گو که با ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است، اظهار کرد: هنرمندانی چون شما از سرمایه های ماندگار کشور هستند که طی سال ها فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر و با زحمات بسیار خاطرات ماندگار برای چندین نسل رقم زدید. بدون تردید تکریم اساتید پیشکسوت یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پوراحمدی افزود: ما نیز در صندوق اعتباری هنر با راه اندازی واحد نامداران هنر به طور ویژه پیگیر وضعیت سلامت و معیشت بزرگان عرصه فرهنگ و هنر هستیم و خوشبختانه اتفاقات خوبی در این مسیر در حال انجام است. هرچند می ‌دانیم در مقابل شأن و جایگاه شما عزیزان این اقدامات حداقلی است.

جلال مقامی با قدردانی از تماس مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از وضعیت سلامت و روند درمان خود گفت.

جلال مقامی از اعضای صندوق اعتباری هنر است که تحت پوشش طرح تکریم، بیمه تکمیلی درمان و سایر طرح های صندوق است. همچنین مقرر شد موضوعات مرتبط با درمان این هنرمند نام آشنا به طور ویژه از سوی صندوق پیگیری شود.

زنده یاد رفعت هاشم پور همسر جلال مقامی نیز از هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری بود که تحت پوشش طرح تکریم صندوق اعتباری هنر قرار داشت. او اسفند ماه ۱۴۰۰ به علت کهولت سن درگذشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.