شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان؛

بخش ملل میزبان سه نمایش و یک کارگاه می‌شود

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان

سینماپرس: آثار بخش ملل بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در بخش ملل، میزبان ۳ نمایش و یک کارگاه از ۴ کشور خواهد شد.

آثار نمایشی بخش ملل جشنواره بیست و هفتم معرفی شدند. در این بخش ۳ نمایش از کشورهای ارمنستان، ترکیه و یونان به روی صحنه خواهند رفت و کارگاه آموزشی نیز از سوی ۲ هنرمند ایتالیایی در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار خواهد شد.

دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار بخش ملل را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می‌کند:


۱- نمایش «افسانه شاه لیر و سه دخترش» به کارگردانی ایرینا بویکو از یونان
۲- نمایش «کروکودیل» به کارگردانی آغاسی ملکونیان از ارمنستان
۳- نمایش «مکبث در آشپزخانه» به کارگردانی بوراک تامدوغان از ترکیه
همچنین کارگاه «ایجاد ماسک‌های کاغذی» توسط، دیانا کوستا و پابلو دوران، از کشور ایتالیا در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.