دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فریضه فراموش شده سینماگران و گرفتار در دام سیاسی کاری/۳

شاهمرادی زاده: باعث شرمساری است که انقلابی های سینما خانه نشین شدند و معاندین میدان دار!

ماشاء الله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما با انتقاد شدید از سیاسی کاری برخی دست اندرکاران سینما گفت: بنده با صراحت اعلام می کنم تنظیم کنندگان بیانیه برای تحریک نیروهای نظامی و امنیتی نامرد و بی شرافت هستند و از یکایک نهادهای قضایی، امنیتی، روحانیون و سینماگران انقلابی می خواهم که به میدان آمده و یک بار برای همیشه تو دهانی محکمی به این یاوه گویان بزنند.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: برخی حوادث مانند حادثه متروپل آبادان باعث می شود برخی افراد به ظاهر دوست و در باطن دشمن ماهیت شیطانی خود را رو می کنند و یکی یکی خود را نشان می دهند!

این سینماگر با تأکید بر اینکه بنده بارها گفته ام و باز هم هشدار می دهم که فراماسونرها و شیطان پرست ها برای سینمای ما خط و ربط تعیین می کنند اظهار داشت: سینمای سیاه و چرک امروزی که به ظاهر اسم سینمای اجتماعی روی آن گذاشته اند در واقع ساخته و پرداخته همان دشمنان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و ایران و قرآن است!

شاهمرادی زاده در پاسخ به این سوأل که به عقیده شما چه برخوردی باید با سردمداران بیانیه منتسب به سینماگران صورت گیرد متذکر شد: همه آن ها باید ممنوع الکار شوند. نهادهای نظامی و امنیتی باید وارد میدان شوند و یکایک این افراد را مورد موأخذه قرار دهند چرا که بر اساس قانون هر کس نیروهای رزمنده یا اشخاصی را که به نحوی در خدمت نیروهای مسلح هستند تحریک موثر به عصیان، فرار، تسلیم یا عدم اجرای ‌وظایف نظامی کند در صورتی که قصد براندازی حکومت یا شکست نیروهای خودی در مقابل دشمن را داشته باشد، محارب محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از این گفتگو خاطرنشان کرد: باعث شرمساری است که انقلابی های سینما خانه نشین شدند و معاندین میدان دار! من نمی دانم مسئولان چرا اجازه چنین رفتاری را به این افراد می دهند؟

شاهمرادی زاده در پایان این گفتگو افزود: من امیدوارم یکایک انسان های انقلابی وارد میدان شوند و از هویت اسلام و ایران اسلامی دفاع کنند و پاسخ این افراد را که هدف شان ایجاد آشوب و تشتت در جامعه است را بدهند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.