سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

رئیس سازمان سینمایی؛

مشکلات رضا رویگری به‌زودی مرتفع می‌شود

رضا رویگری

سینماپرس: محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی تأکید کرد از نزدیک پیگیر مشکلات آقای رضا رویگری هنرمند پیشکسوت کشورمان هستیم و این مشکلات به زودی مرتفع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با اشاره به وضعیت رویگری بیان کرد: از روز گذشته که از مشکل آقای رویگری اطلاع پیدا کردیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آنها با پزشکان معالج و دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم.

وی ادامه داد: به گفته همسرشان و بنا به تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگه داری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

به گفته وی، چندین بار هم از سوی سازمان سینمایی و همکاران بنده در موزه سینما برای حمایت از این هنرمند عزیز اقداماتی صورت گرفته و عیادت از ایشان از اولین برنامه‌های دیداری بنده در مدت حضورم در سازمان سینمایی بوده است.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مامور کردند از نزدیک و حضوری در جریان روند نگهداری و درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صدا و سیما در حال انجام است مشکلات این هنرمند بزودی مرتفع می‌شود.

خزاعی گفت: در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.