سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

«۸ روایت از هشت سال مقاومت»؛

«قرار» و «کانال کمیل» در شهرستان‌های تهران اجرا شد

نمایشنامه

سینماپرس: دومین روز از همایش «۸ روایت از هشت سال مقاومت» با اجرای ۲ نمایشنامه‌خوانی «کانال کمیل» و «قرار» در شهرستان‌های استان تهران همراه بود.

به گزارش سینماپرس، همایش «۸ روایت از هشت سال مقاومت» با دبیری محمد خراسانی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مهرداد کوروش‌نیا به عنوان دبیر اجرایی که همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و از روز یکشنبه ۲۱ فروردین در تالار محراب آغاز به کار کرده، به نمایشنامه‌خوانی ۸ اثر حوزه مقاومت می‌پردازد.

روز دوشنبه ۲۲ فروردین و در دومین روز همایش «۸ روایت از هشت سال مقاومت»، نمایشنامه‌خوانی «کانال کمیل» در ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰، به ترتیب در شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت استان تهران اجرا شد.

«کانال کمیل» روایت‌گر داستان جانفشانی و مقاومت هشت رزمنده شجا برای نگهداری خط مقدم تا رسیدن همرزمان‌شان به آنجاست.

نمایشنامه‌خوانی «قرار» به نویسندگی مهرداد کوروش‌نیا و کارگردانی نبی کوروش‌نیا که در اولین روز همایش «۸ روایت از هشت سال مقاومت» در تالار محراب اجرا شد، در دومین روز همایش نیز در ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰، به ترتیب در شهرستان‌های شهریار و ملارد اجرا شد.

«قرار» روایت‌گر داستان یکی از مدافعان اروند در عملیات کربلای چهار است. این نمایش‌نامه قصه بهرنگ ۲۵ ساله و قهرمان شنا را روایت می‌کند که با وجود تمام مخالفت‌های پدر و نامزدش برای پاکسازی اروند به جنگ می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.