جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

در ویژه برنامه «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه»؛

«داریوش ارجمند» در طول ماه مبارک رمضان «نهج‌البلاغه‌خوانی» می‌کند

داریوش ارجمند

سینماپرس: ویژه برنامه «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت که طی آن، داریوش ارجمند، بازیگر نقش محبوب «مالک اشتر» در آن نهج‌البلاغه‌خوانی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت. این فصل از سوره هر شب میزبان یکی از متفکرین حوزه دین‌پژوهی خواهد بود. تاریخ نهج‌البلاغه، زیبایی‌شناسی نهج‌البلاغه، حکمرانی، عدالت، فساد، مدیریت، حقوق شهروندی و عدالت جنسیتی از جمله مسائلی است که در این فصل از سوره از دیدگاه نهج‌البلاغه مورد بررسی قرار گرفته است.

از بخش‌های ویژه این فصل از برنامه سوره، نهج‌البلاغه‌خوانی است که توسط داریوش ارجمند انجام می‌شود. داریوش ارجمند از بازیگران اصلی سریال «امام علی» در دهه ۷۰ بود که نقش «مالک اشتر» را در این سریال بر عهده داشت. معرفی و بررسی شرح‌ها و ترجمه‌های نهج‌البلاغه یکی دیگر از بخش‌های این فصل از سوره است که در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

برنامه «سوره» به تهیه کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری و اجرای مسعود دیانی، کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز ساعت ۹ صبح روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.