چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

با اجرای منصور ضابطیان؛

ویژه‌برنامه نوروزی «خانم‌ها، آقایان بهار» روی موج رادیو صبا می‌رود

منصور ضابطیان

سینماپرس: حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا از اجرای هر شبی ویژه‌برنامه «خانم‌ها، آقایان، بهار» توسط منصور ضابطیان در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا با اشاره به مهمترین برنامه‌های نوروز در این شبکه به مهر گفت: ماموریت ما شادی آفرینی است و می‌خواهیم این فضای مفرح را در نوروز با برنامه‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی درباره طراحی برنامه‌های نوروزی عنوان کرد: طراحی برنامه‌های نوروزی خود را از آذرماه شروع کردیم، در دی‌ماه تصویب شد و بهمن‌ماه آن را اجرایی کردیم. برنامه‌های روتین شبکه را هم خواهیم داشت که به شکل ویژه ای در این ایام برنامه سازی خواهند کرد.

افتخاری با اشاره به طراحی یک مسابقه در ایام نوروز گفت: یک مسابقه با محور استنداپ کمدی یا برپاخند داریم که ضبط هم شده است. این مسابقه «خنده‌ساز» نام دارد و هر روز از رادیو صبا پخش می‌شود. احمدرضا موسوی، مهبد قناعت پیشه و مهسا ایرانیان داوران و غلامرضا عزتی تهیه‌کننده هستند.

وی به ساخت یک مستند طنز در این ایام هم اشاره و عنوان کرد: مجموعه‌ای داریم که تقریباً جزو معدود دفعات و برای اولین بار است که در قالب مستند طنز تولید می‌شود. در این مجموعه مستند، عوامل برنامه یک ون اجاره کرده و به نقاط دیدنی و مغفول جغرافیایی کشور می‌روند. این فضاها کاملاً مستند است اما به زبان طنز معرفی می‌شود.

افتخاری اضافه کرد: این مجموعه مستند نمایشی طنز «پیک نیک» نام دارد و مهبد قناعت پیشه از جمله راویانش است.

مدیر رادیو صبا در پایان اظهار کرد: منصور ضابطیان و امیرحسین مدرس هم هر دو در ایام نوروز برنامه خواهند داشت. منصور ضابطیان برنامه‌ای با نام «خانم‌ها، آقایان، بهار» را اجرا می‌کند که در آن متن‌های ادبی و شعر خوانده می‌شود و هر روز ساعت هشت شب پخش می‌شود. برنامه‌های شاخص دیگری هم برای نوروز داریم و به ویژه برنامه‌های روتین ما با فضای نوروز پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.