سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

گفتگوی سینماپرس با مستندساز پیشکسوت بعد از عمل جراحی؛

برجی: برای مشکل نخاعی نیاز به عمل داشتم/ با دعای مردم عزیز حالم خوب است

رضا برجی در مراسم انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: رضا برجی مستندساز پیشکسوت کشور که برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود گفت: برای مشکل نخاعی نیاز به عمل داشتم که خوشبختانه به خیر گذشت و بعد از عمل جراحی از بیمارستان ترخیص شدم.

کارگردان مستندهای «لعل بدخشان» و «در امتداد غدیر» شامگاه دوشنبه شانزدهم اسفندماه در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بحمدالله با دعای مردم عزیز حالم خوب است و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شدم؛ امیدوارم حال روحی و جسمی همه ملت شریف ایران در این ایام پر خیر و برکت ماه شعبان و در آستانه عید سعید نوروز خوش باشد و بنده را از دعای خیرشان محروم نکنند.

گفتنی است؛ رضا برجی از نوزده سالگی عکاسی را در جبهه ها آغاز کرد و ابتدا برای سپاه پاسداران عکاسی می‌کرد و همانطور که گفته شد، از اواخر سال ۱۳۶۵ به گروه "روایت فتح" پیوست. وی یکی از اعضای ثابت این گروه شد و در ثبت تصویرهای جنگی و پشت جبهه در مجموعه ماندگار روایت فتح نقش فعالی داشت. در طول همین سال ها در جریان یکی از بمباران های شیمیایی دشمن آسیب دید و زخم های این آسیب، هنوز بر جسم و جان اوست و نیاز به مداواهای مداوم و دشوار دارد.

برجی: برای مشکل نخاعی نیاز به عمل داشتم/ با دعای مردم عزیز حالم خوب است
نمایشگاه انفرادی عکس هایش در آلمان، بوسنی، لبنان، هند، سوریه، پاکستان، ترکیه و اتریش برگزار شده و در نمایشگاه های جمعی از ۱۱ کشور جهان شرکت کرده، ضمن این که نمایشگاه عکس هایش در شهرهای مختلف ایران هم برپا شده است.
عضویت در هیات داوران جشنواره های فیلم مستند و مسابقات عکاسی ایران و جهان، نگارش مقالاتی در زمینه فرهنگ، رسانه و سینما، نوشتن چند کتاب از جمله سه گزارش، تونل گیلاس، پدر- پسر- خون و ... ساخت دوازده سریال تلویزیونی و ۴۴ فیلم مستند بلند وکوتاه، دریافت جایزه بهترین فیلم و کارگردانی در جشنواره سوم سیما برای سریال مدال های شکسته و اولین نشان ایثار به عنوان هنرمند جانباز، سر فصل های کارنامه حرفه ای اوست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.