پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

مدیر اجرایی جشنواره خبر داد؛

پرداخت قسط اول کمک‌هزینه گروه‌های «تئاتر فجر۴۰»

چهلمین جشنواره تئاتر فجر

سینماپرس: مدیر اجرایی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد قسط اول کمک‌هزینه گروه‌های شرکت کننده در جشنواره پرداخت و بعد از پایان اجرای هر گروه، تسویه می‌شود.

به گزارش سینماپرس، اتابک نادری مدیر اجرایی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره میزان کمک‌هزینه‌های در نظر گرفته شده برای گروه‌های نمایشی و وضعیت پرداخت آن به گروه‌ها، به مهر گفت: طبق فراخوان کمک‌هزینه گروه‌های حاضر در بخش غیررقابتی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و گروه‌های حاضر در بخش رقابتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون در نظر گرفته شده است. همچنین برای گروه‌های تئاتر خیابانی هم کمک‌هزینه ۱۵ میلیون تومانی لحاظ شده است.

وی اظهار کرد: قسط اول کمک‌هزینه گروه‌های نمایشی و همچنین کمک‌هزینه اعزام گروه‌ها برای اجرا در شهرهای یزد و رشت پرداخت شده است.

نادری با اشاره به اینکه کمک‌هزینه‌ها در ۲ قسط پرداخت می‌شود، درباره زمان تسویه مبالغ مدنظر با گروه‌ها یادآور شد: به محض اینکه گروه‌ها نمایش خود را در جشنواره اجرا کنند و گزارش اجرای آن‌ها ارائه شود، قسط دوم پرداخت و مبلغ کمک‌هزینه تسویه می‌شود.

مدیر اجرایی جشنواره درباره هزینه در نظر گرفته شده برای گروه‌های خارجی حاضر در جشنواره نیز تأکید کرد: ما برای گروه‌های خارجی حاضر در جشنواره هزینه ارزی نداریم و به شکل فرودگاه تا فرودگاه برخورد می‌کنیم. یعنی گروه‌ها با هزینه خود به ایران آمده‌اند و ما هزینه ایاب و ذهاب، اسکان، هدایای فرهنگی و گشت و گذار فرهنگی آن‌ها را متقبل شده‌ایم.

وی در پایان سخنان خود درباره وضعیت دریافت بودجه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون بخش‌هایی از بودجه در اختیار دبیرخانه قرار گرفته و مشکل بودجه نداشته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.